06.11.15, 15:00
Marta Konopka dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego
1 grudnia br. Marta Konopka, dotychczasowy dyrektor biura zarządzania marką, obejmie funkcję szefa marketingu PKO Banku Polskiego.
Marta Konopka pracuje w PKO Banku Polskim od września 2009 roku, ostatnio na stanowisku dyrektora Biura Zarządzania Marką. Do jej obowiązków należał nadzór nad standardami identyfikacji wizerunkowej Banku oraz prowadzenie projektów rebrandingu PKO Banku Polskiego, także w kontekście fuzji z Nordea Bank Polska. Marta Konopka odpowiadała również za sponsoring i działalność wizerunkową, w tym powołanie do życia projektów cyfrowej rekonstrukcji klasyki polskiego filmu, mecenat nad kulturą i sztuką narodową oraz program Biegajmy Razem.
Konopka wcześniej pracowała w Xelion Doradcy Finansowi, firmie należącej do Grupy UniCredit, gdzie odpowiadała za marketing operacyjny, a jako dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów również za pozyskiwanie partnerów biznesowych w obszarze produktowym i budowanie relacji klientowskich. W latach: 1997–2004 pracowała w Pekao SA., w którym do roku 1999 była członkiem Komitetu Kredytowego centrali banku.
Marta Konopka na stanowisku dyrektora marketingu zastąpi Tomasza Marszałła, który kończy pracę w PKO Banku Polskim i przechodzi do Grupy TVN.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze