23.09.15, 11:32

Pierwsza w Polsce sesja międzynarodowego Certyfikatu UX-PM Level 2 - Executing UX

Logo projektu
Fot.: materiały prasowe

24-25 września br. w Warszawie odbędzie się długo oczekiwana, premierowa sesja drugiego poziomu certyfikacji UX-PM. Jest to kontynuacja rozpoczętej w kwietniu br. polskiej edycji programu szkoleniowego przygotowanego przez międzynarodowe stowarzyszenie UXalliance, zrzeszające największe firmy z branży User Experience. Wydarzenie poprowadzone będzie przez ekspertów z Agencji UX Symetria - jedynego przedstawiciela UX-PM w Polsce.

Do tej pory odbyły się w Polsce 4 edycje UX-PM Level 1 - Adopting UX, dzięki którym do międzynarodowego grona certyfikowanych UX Project Managerów dołączyło już ponad 40 osób. Wśród nich są przedstawiciele wiodących banków, instytucji rządowych, największych serwisów e-commerce, agencji interaktywnych, software house'ów i firm IT. Dotychczasowe sesje UX-PM pokazały jak duże na polskim rynku jest zapotrzebowanie na umiejętności wykorzystywania metod i narzędzi UX w codziennej pracy osób odpowiedzialnych za rozwój produktów i usług. Wypowiedzi opisujące efekty pozyskanej przez posiadaczy Certyfikatu UX-PM wiedzy dostępne są na stronie http://ux-pm.pl.

Level 1 to jednak tylko wprowadzenie do programu autorstwa UXalliance. Idąc za ciosem, Agencja UX Symetria jako pierwsza w Polsce i druga na świecie przeprowadzi sesję UX-PM Level 2. Drugi etap certyfikacji skierowany jest do osób, które zdobyły już certyfikat pierwszego poziomu lub posiadają min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu lub nadzorowaniu projektów uwzględniających metody i narzędzia UX (wymagana jest dodatkowa weryfikacja). Szczegółowy opis zakresu oraz pozostała liczba miejsc na kolejne sesje UX-PM dostępne są na stronie http://ux-pm.pl.

Certyfikat UX-PM opracowało 13 ekspertów UXalliance – pierwszej, globalnej sieci agencji User Experience. 21 miesięcy pracy w 5 krajach na 3 kontynentach zaowocowało stworzeniem trzypoziomowej certyfikacji przygotowującej do kompleksowego zarządzania metodami UX w firmach. Uczestnicy w trakcie sesji teoretycznych i praktycznych uczą się wykorzystania narzędzi UX na każdym etapie realizacji projektu, począwszy od określenia celu biznesowego, poprzez planowanie zasobów, a skończywszy na tworzeniu i implementacji nowego rozwiązania.

Najbliższe sesje certyfikacyjne

UX-PM Level 1 - 8-9 października oraz 5-6 listopada 2015 r.

UX-PM Level 2 - 24-25 września oraz 19-20 listopada 2015 r.

Wszystkie sesje realizowane są w małych, warsztatowych grupach maksymalnie 10 osób.

Partnerzy UX-PM: PMI Poland Chapter, Online Marketing Polska, Stowarzyszenie Inżynierii Wymagań, Mensis, Dziennik Internautów, Ad Monkey, Marketer+, e-biznes.pl, Retail360.pl, ForumBiznesu.pl, BusinessWoman&Life, REQ Magazyn, PortalMedialny.pl, ScrumDo.

Data publikacji:

24 września 2015 r.

Osoba kontaktowa:

Piotr Chwiedziewicz, Marketing Specialist | Agencja UX Symetria

piotr.chwiedziewicz@symetria.pl

Tel. 609 493 842

Organizatorzy:

UXalliance powstało w 2005 roku. Na początku istnienia stowarzyszenia współtworzyły je firmy z Francji, Niemiec, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Obecnie skupia 26 firm z całego świata, które mają na celu dostarczanie efektywnych międzynarodowych rozwiązań w dziedzinie User Experience. Organizacja do tej pory współpracowała przy ponad 400 międzynarodowych projektach, testowanych w ponad 30 państwach, w których udział brało kilkadziesiąt tysięcy uczestników.

Agencja UX Symetria specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów i przeprowadzaniu badań użyteczności. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wykonują projekty dla dużych polskich i zagranicznych firm. Obecnymi Klientami Symetrii są m.in. Alior Bank, BZ WBK, Credit Agricole, Deutsche Bank, Hestia, ING, LIDL, LOT, Orange, Philip Morris International, PKO, PZU.

Komentarze

Powiązane

04.02.23, 10:18
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer
W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.