11.05.07, 16:19
Nowa kampania dlaStudenta.pl
Kampania oparta głównie na outdoorze i działaniach związanych z Juwenaliami utrzymana została w stylistyce studenckości, wykorzystując aktualne symbole buntu i kultury studenckiej.
W największych ośrodkach akademickich w Polsce pojawią się citylighty z charakterystyczną czerwoną kaczką. Wszystkim uczestnikom Juwenaliów zostaną także rozdane ulotko-informatory z miejscem na wpisanie adresu zamieszkania, na wypadek zagubienia się lub zasłabnięcia podczas Juwenaliowych imprez.
Ponadto zostanie przeprowadzony konkurs na Juwenaliowe Zdjęcie Roku, w którym użytkownicy portalu będą mogli wybrać już zamieszczone, bądź dodać własne zdjęcie z tegorocznego święta Studentów. Zarówno dla głosujących jak i autorów zdjęć przygotowane zostały nagrody w postaci "Zestawów zmęczonego studenta".
"Przygotowując kampanię staraliśmy się stworzyć coś co przemówi językiem studenta. Portal jest medium bliskim problemom młodych ludzi dlatego staramy się aby zarówno nasze publikacje jak i cała komunikacja zewnętrzna utrzymane były w podobnej stylistyce. Stąd pomysł hasła kampanii i kaczki, które jako symbole niezadowolenia odzwierciedlają nastawienie Studentów do panującej sytuacji" – mówi Marcin Gębicki, Szef Marketingu portalu.
Kampania potrwa do 26 maja br., a zakończy się wraz z ostatnią imprezą Juwenaliową.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze