31.07.15, 16:00

Digital One dla Plusa na wakacje

Wakacyjna kreacja przygotowana przez agencję
fot. materiały prasowe

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, cztery wakacyjne serwisy tematyczne: Wakacje, Przystanek Samsung, Wakacyjne Gadżety oraz Kino Letnie. Prezentują one szczegółowo ofertę Plusa związaną z wakacjami oraz nietypowe akcje letnie w jakie zaangażowana jest marka.

Serwis Kino, z hasłem przewodnim „Ja+kino letnie”, dedykowany jest projektowi „100 leżaków i ekran”. To kino letnie, które nie po raz pierwszy zawita do Warszawy i Krakowa, a w tym roku także do Chorzowa. Marka Plus jest patronem tego wydarzenia, organizowanego przez Cyfrowy Polsat, FilmBox i Antyradio. Organizatorzy zapewniają ambitny repertuar aż do końca wakacji, 100 leżaków w każdej z lokalizacji i bezpłatny dostęp do Wi-Fi z Internetem LTE. Przed każdym z seansów widzowie mogą brać także udział w zabawach i konkursach.

Serwis Wakacyjne Gadżety prezentuje ofertę akcesoriów przydatnych na wakacjach (uchwyty samochodowe, ładowarki samochodowe, uchwyty do selfie etc.), które można otrzymać wybierając jeden z telefonów w ofercie abonamentowej za 69,99 zł.

Serwis Wakacje pełni z kolei rolę „koncentratora” dla ofert i akcji promocyjnych marki Plus przygotowanych specjalnie na czas wakacyjny, zwracając uwagę na aplikacje, akcesoria i usługi z oferty Plusa, które mogą być w tym okresie szczególnie przydatne, tj.: nawigacja samochodowa, aplikacje zapewniające bezpieczeństwo czy specjalne pakiety roamingowe.

Serwis Przystanek Samsung zachęca natomiast do aktywnego wypoczynku nad morzem razem z markami Samsung i Plus. Przystanek Samsung odwiedził już Dębki, a do 23 sierpnia br. potrwa w Kołobrzegu, zapewniając wypoczywającym w tych miejscowościach szereg atrakcji, m.in. Strefę Plusa ze specjalnymi ofertami, Strefę Fit (atrakcje sportowe), Strefę Kuchenną (warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci), Strefę Gamingu (rywalizacja w grach) oraz Strefę Mistrzów Kodowania (warsztaty programistyczne).

Digital One współpracuje z Polkomtel Sp. z o.o. w obszarze digital od czterech lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.