03.08.15, 08:00
Kampania Grupy Energa zachęcająca do udziału w sportowych projektach
Nowa kampania reklamowa Grupy Energa ma zachęcać do udziału w sportowych i edukacyjnych projektach, które energetyczna firma realizuje od ponad pięciu lat.
Z różnorodnych zajęć prowadzonych w ramach CSR-owego programu "Energa dla Ciebie” skorzystało już ponad 500 tys. dzieci z całej Polski. W spotach promujących młodzieńczą aktywność można zobaczyć bohaterów reklam z serii "Lekcja Energi”, czyli pełnych energii uczniów i ich nauczyciela oraz ambasadorów „Energa dla Ciebie", m.in. medalistów igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata – tyczkarkę Annę Rogowską i przedstawicieli żeglarskiej Reprezentacji Polski, Przemysława Miarczyńskiego i Piotra Myszkę.
Filmy przedstawiają grupę rozbrykanych dzieci, które dzięki uczestnictwu w programach Grupy rozwijają pasję do sportu i nauki oraz przyswajają zasady fair play. "W najnowszej kampanii przedstawiamy szereg działań CSR, które od ponad 5 lat realizujemy jako firma odpowiedzialna społecznie, i z których jesteśmy dumni. Stawiamy głównie na rozwój dzieci i młodzieży, promocję aktywności fizycznej, zasad fair play, bezpieczne i świadome korzystanie z prądu elektrycznego, szacunek dla przyrody. O skali programu "Energa dla Ciebie” świadczy ponad pół miliona uczestników z całej Polski, którzy do tej pory wzięli w nim udział"– mówi Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w Energa SA.
Na potrzeby wspólnej komunikacji prospołecznych działań Energi uruchomiona została strona EnergaDlaCiebie.pl, prezentująca program, jego ambasadorów oraz poszczególne projekty i ich efekty.
30 i 15- sekundowe spoty kampanii telewizyjnej będzie można od 27 lipca obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat) oraz w Internecie. Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiada agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz - operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: „Dług”, „Komornik”, autor debiutu fabularnego „Chemia” biorącego udział w tegorocznym festiwalu w Gdyni. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością kampanii czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze