03.08.15, 08:00

Kampania Grupy Energa zachęcająca do udziału w sportowych projektach

Na planie spotu
Fot.: materiały prasowe

Nowa kampania reklamowa Grupy Energa ma zachęcać do udziału w sportowych i edukacyjnych projektach, które energetyczna firma realizuje od ponad pięciu lat.

Z różnorodnych zajęć prowadzonych w ramach CSR-owego programu "Energa dla Ciebie” skorzystało już ponad 500 tys. dzieci z całej Polski. W spotach promujących młodzieńczą aktywność można zobaczyć bohaterów reklam z serii "Lekcja Energi”, czyli pełnych energii uczniów i ich nauczyciela oraz ambasadorów „Energa dla Ciebie", m.in. medalistów igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata – tyczkarkę Annę Rogowską i przedstawicieli żeglarskiej Reprezentacji Polski, Przemysława Miarczyńskiego i Piotra Myszkę.

Filmy przedstawiają grupę rozbrykanych dzieci, które dzięki uczestnictwu w programach Grupy rozwijają pasję do sportu i nauki oraz przyswajają zasady fair play. "W najnowszej kampanii przedstawiamy szereg działań CSR, które od ponad 5 lat realizujemy jako firma odpowiedzialna społecznie, i z których jesteśmy dumni. Stawiamy głównie na rozwój dzieci i młodzieży, promocję aktywności fizycznej, zasad fair play, bezpieczne i świadome korzystanie z prądu elektrycznego, szacunek dla przyrody. O skali programu "Energa dla Ciebie” świadczy ponad pół miliona uczestników z całej Polski, którzy do tej pory wzięli w nim udział"– mówi Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w Energa SA.

Na potrzeby wspólnej komunikacji prospołecznych działań Energi uruchomiona została strona EnergaDlaCiebie.pl, prezentująca program, jego ambasadorów oraz poszczególne projekty i ich efekty.

30 i 15- sekundowe spoty kampanii telewizyjnej będzie można od 27 lipca obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat) oraz w Internecie. Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiada agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz - operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: „Dług”, „Komornik”, autor debiutu fabularnego „Chemia” biorącego udział w tegorocznym festiwalu w Gdyni. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością kampanii czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.