24.07.15, 09:00
Tina w nowej cenie i z Wielkim Poradnikiem Tiny
Dwutygodnik "Tina" od numeru 15 (na rynku od 22 lipca br.) zwiększył objętość o osiem stron (do 68) i wprowadza nowe działy.
Nowością jest "Wielki Poradnik Tiny" 7 - stronicowy dział poruszający tematy z dziedziny prawa, finansów, zdrowia i spraw konsumenckich. W każdym numerze czytelniczki magazynu będą mogły znaleźć dwa obszerne artykuły z tych dziedzin, a w nich informacje, porady ekspertów, wzory pism.
Ponadto w każdym wydaniu "Tiny" czytelniczki znajdą teraz także cztery nowe strony poświęcone wzruszającym historiom sprzed lat oraz gwiazdom, które kiedyś rozpalały wyobraźnię czytelniczek.
Dział Aktualności zyskał dwie dodatkowe strony i nowy, bardziej atrakcyjny i przejrzysty layout. Nowa objętość pozwala na zamieszczanie większej liczby aktualnych informacji zapowiedzi najbardziej interesujących wydarzeń.
Nowe wydania "Tiny" będą promowane w telewizji (stacje grup TVP, Polsat, TVN, ZPR), a także w radiu RMF FM, i czasopismach wydawnictwa Bauer (m.in. "Tele-Tygodniu", "To i owo", "Życiu na gorąco", "Chwili dla Ciebie", "Twoim Imperium", "Świecie Kobiety", "Kobiecie i życiu", "Olivii", "Naj").
Kreację spotu przygotowała agencja Digit-Art, media zaplanował MEC.
Od tego numeru wydawca zmienił cenę egzemplarzową pisma na 1,49 zł (poprzednio 1,40 zł).
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze