16.07.15, 14:00

Amnet Polska regionalnym HUB-em CEE

Paweł Laskowski
Fot.: materiały prasowe

Od lipca br. Amnet Polska staje się centralnym punktem dla regionu CEE i będzie odpowiedzialna za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie. Za rozwój HUB-u CEE odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska.

Amnet Polska to lokalny oddział globalnej struktury Dentsu Aegis Network Trading Desk, w Polsce obecna od 2012 roku. Amnet wykorzystuje wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów, zarówno w kampaniach typu performance, jak i kampaniach brandowych w modelu RTB. Koncepcja HUB-u CEE ma na celu popularyzację i dostęp do wiodących technologii RTB/Programmatic Buying w krajach stosunkowo mniejszych od dotychczasowych rynków na których działa Amnet.

"Jako grupa Dentsu Aegis Network chcemy dać dostęp wszystkim rynkom do najnowszych technologii, rozwiązań i wiedzy, które pozwolą umocnić naszą pozycję w regionie CEE. Polski rynek stał się ważnym punktem na mapie Amnetu, doświadczenie i wiedza zdobywane przez lata pozwolą nam rozwijać strukturę w kolejnych krajach. Dodatkowo wybór Warszawy na HUB RTB jest o tyle korzystny, że to w Warszawie mają swoje regionalne siedziby nasi partnerzy tacy jak DoubleClick i AdForm" – mówi Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska & CEE

Pierwsze umowy zostały podpisane z Bułgarią oraz Węgrami na ich mocy w lipcu zostaną zrealizowane pierwsze kampanie w modelu RTB/Programmatic Buying. Wszystkie operacje oraz szkolenia będą realizowane przez Polski oddział. Za rozwój HUB-u odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska.

Paweł Laskowski od 2012 roku związany jest z Amnet Polska i obejmuje stanowisko Managing Directora. Wcześniej był prezesem zarządu spółki informatycznej Comtica, współtwórcą i przewodniczącym rady nadzorczej 4fun.TV S.A., członkiem rady nadzorczej Streemo Sp z o.o., współautorem projektu multiscreen.tv. Od roku 2008 związany jest z rynkiem reklamy. Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego spółki Sabela Media Polska oraz był szefem polskiego oddziału Bbelements. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.