05.07.15, 17:00
K2 Media z konkursem dla Philips i Answear.com
Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, przygotowała akcje konkursową „Wygraj dzień” z Maffashion lub Curly Heads. Ma ona na celu przybliżenie produktów młodej grupie odbiorców. Działania potrwają do połowy lipca br.
Konkurs „Wygraj dzień” to jedna z większych akcji dedykowanych produktom audio marki Philips, należących do Gibson Innovations w tym roku. Jej główny komunikat kierowany jest szczególnie do grupy ludzi inspirujących się stylem Maffashion oraz fanów muzyki zespołu Curly Heads w skład, którego wchodzi m.in. Dawid Podsiadło. By pokazać, co może przeżyć zwycięzca podczas spotkania ze swoim idolem, K2 Media stworzyło dwa filmy pokazujące dzień z życia zespołu oraz blogerki
Agencja odpowiada za pomysł, realizację, zarządzanie projektem. Jest też w stałym kontakcie z celebrytami i prowadzi komunikację na profilu marki na Facebooku. Kampania digital realizowana jest w social media, na bannerach oraz kanale YouTube.By wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolny produkt marki Philips na http://answear.com i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które znajduje się na stronie http://wygrajdzien.answear.com. Do wygrania jest również 500 zł na zakupy oraz jeden z 30 modnych T-shirtów. Szczegółowe zasady opisane są na stronie dedykowanego konkursu.
K2 Media współpracuje z Gibson Innovations (wcześniej Woox Innovations) od września 2014 roku i prowadzi działania w zakresie obsługi i zarządzania social media.
Komentarze