29.06.15, 21:00
Sasal Public Relations dla Statoil
W dniach 26-27 maja br. agencja Sasal Public Relations zrealizowała event motoryzacyjny wprowadzający na rynek nowe paliwa miles dla firmy Statoil Fuel & Retail Polska.
Event był oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży nowych, udoskonalonych paliw miles. Polska, to 7 rynek w Europie, na który koncern zdecydował się na wprowadzenie nowych paliw. Miles oraz milesPLUS to udoskonalone benzyny i oleje napędowe gwarantujące większy zasięg bez dodatkowych kosztów. Dzięki pakietowi dodatków uszlachetniających pozwalają one dojechać do 3 % dalej na każdym litrze paliwa.
Aby w pełni wykorzystać potencjał nowego paliwa, a także sprawdzić w warunkach drogowych jego właściwości, agencja Sasal Public Relations stworzyła koncept Statoil Miles Competition – test na najbardziej ekonomiczną jazdę na trasie z Warszawy do Bielska-Białej. Dziennikarze motoryzacyjni otrzymali do dyspozycji dwa rodzaje samochodów: Mercedesy klasy c z silnikiem benzynowym oraz Volkswageny Passaty z silnikiem wysokoprężnym. Ich zadaniem było pokonanie wyznaczonego dystansu, osiągając możliwie jak najniższy wynik spalania. Dziennikarze podzieleni na teamy zbierali dodatkowe punkty w postaci mil przyznawane za umiejętności wprawnego kierowcy oraz wiedzę merytoryczną. Na trasie Statoil Miles Competition znalazły się trzy Pit-Stopy, na których każdy z teamów wykonywał dodatkowe zadania.
Drugi dzień eventu odbył się w Instytucie Badań i Rozwoju Motoryzacji Bosmal w Bielsku-Białej. To właśnie tam Statoil testował nowe paliwa miles przed wprowadzeniem ich na rynek. Konferencja prasowa połączona była z wizytą w laboratorium, gdzie dziennikarze mogli osobiście przekonać się, jak wyglądają testy paliw przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych.
Agencja Sasal Public Relations była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji eventu oraz jego kompleksową realizację. Do zadań agencji należy również prowadzenie działań media relations w kontekście wprowadzenia marki miles na polski rynek.
Komentarze