29.06.15, 21:00

Sasal Public Relations dla Statoil

Logo paliw miles
fot. materiały prasowe

W dniach 26-27 maja br. agencja Sasal Public Relations zrealizowała event motoryzacyjny wprowadzający na rynek nowe paliwa miles dla firmy Statoil Fuel & Retail Polska.

Event był oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży nowych, udoskonalonych paliw miles. Polska, to 7 rynek w Europie, na który koncern zdecydował się na wprowadzenie nowych paliw. Miles oraz milesPLUS to udoskonalone benzyny i oleje napędowe gwarantujące większy zasięg bez dodatkowych kosztów. Dzięki pakietowi dodatków uszlachetniających pozwalają one dojechać do 3 % dalej na każdym litrze paliwa.

Aby w pełni wykorzystać potencjał nowego paliwa, a także sprawdzić w warunkach drogowych jego właściwości, agencja Sasal Public Relations stworzyła koncept Statoil Miles Competition – test na najbardziej ekonomiczną jazdę na trasie z Warszawy do Bielska-Białej. Dziennikarze motoryzacyjni otrzymali do dyspozycji dwa rodzaje samochodów: Mercedesy klasy c z silnikiem benzynowym oraz Volkswageny Passaty z silnikiem wysokoprężnym. Ich zadaniem było pokonanie wyznaczonego dystansu, osiągając możliwie jak najniższy wynik spalania. Dziennikarze podzieleni na teamy zbierali dodatkowe punkty w postaci mil przyznawane za umiejętności wprawnego kierowcy oraz wiedzę merytoryczną. Na trasie Statoil Miles Competition znalazły się trzy Pit-Stopy, na których każdy z teamów wykonywał dodatkowe zadania.

Drugi dzień eventu odbył się w Instytucie Badań i Rozwoju Motoryzacji Bosmal w Bielsku-Białej. To właśnie tam Statoil testował nowe paliwa miles przed wprowadzeniem ich na rynek. Konferencja prasowa połączona była z wizytą w laboratorium, gdzie dziennikarze mogli osobiście przekonać się, jak wyglądają testy paliw przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych.

Agencja Sasal Public Relations była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji eventu oraz jego kompleksową realizację. Do zadań agencji należy również prowadzenie działań media relations w kontekście wprowadzenia marki miles na polski rynek.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.