24.06.15, 09:00

Łączymy ludzi w Europie. Globalna kampania Deutsche Telekom

Plakat
Plakat kampanii, fot. materiały prasowe

15 czerwca br. w Polsce rozpoczęła się w Polsce najnowsza kampania wizerunkowa Deutsche Telekom. Zwraca ona uwagę na fakt, że nowe technologie pozwalają dziś swobodnie omijać granice, komunikować się bez przeszkód i stale zmniejszać dystans pomiędzy ludźmi.

"Łączymy ludzi w Europie!” – to motto globalnej kampanii medialnej, która rusza w tym samym czasie w dwunastu krajach europejskich i wspiera strategię grupy zakładającą osiągnięcie pozycji wiodącego operatora usług telekomunikacyjnych w Europie – m.in. dzięki inwestycjom w paneuropejską infrastrukturę sieciową.

Głównym motywem przygotowanej kreacji są popularne miejsca z krajów, w których operator oferuje swoje usługi. Przenikające się nawzajem słynne europejskie budowle symbolizują skracający się dystans zarówno pomiędzy państwami, jak i ludźmi.. Centralnym elementem komunikacji jest litera „T” w kolorze telekomu, która łączy miejsca i podkreśla, że europejskie kraje stają się sobie coraz bliższe. W polskiej adaptacji zobaczymy warszawski most Świętokrzyski, który zbliży do siebie m.in. Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz chorwacki Amfiteatr w Puli.

Na potrzeby kampanii przygotowano 40-sekundowy spot telewizyjny, w którym widz podąża przez europejskie stolice za  parą bohaterów, którzy zmierzają na wspólne spotkanie z różnych zakątków Europy.

Film reklamowy emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach w całej Polsce. Aktywności te wesprą działania w prasie (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny) oraz nośniki OOH: wielkoformatowe reklamy winylowe w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, oraz backlighty w największych miastach i na lotnisku w Warszawie. Kampania prowadzona będzie również w Internecie (video i richmedia) oraz w mediach społecznościowych.

Komunikację uzupełnia dedykowana strona www.t-mobile.pl/europa, na której użytkownicy mogą poszerzyć wiedzę o występujących w kreacji europejskich atrakcjach turystycznych oraz zapoznać się z ofertą T-Mobile.

Za adaptację globalnej kampanii w polskich mediach odpowiadają agencje DDB & Tribal (działania ATL) oraz Next (Internet). Media zaplanował dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

12.01.23, 07:00
| biznes i technologie » informacje
Ewa Łapińska Dyrektorką Sprzedaży Mars Wrigley Polska
Z początkiem br., Ewa Łapińska, ekspertka i liderka biznesowa, objęła stanowisko Dyrektorki Sprzedaży Mars Wrigley Polska, segmentu Mars Polska odpowiadającego za biznes słodyczowy i gumowy.
08.01.23, 14:35
| biznes i technologie » informacje
Grupa ORLEN rozwija sieć swoich stacji w Europie
Grupa ORLEN przejęła i rozpoczyna rebranding 79 stacji paliw na Węgrzech, funkcjonujących obecnie pod marką Lukoil. Ponadto koncern nabędzie do połowy 2024 roku 103 kolejne stacje paliw zlokalizowane na Słowacji i Węgrzech.
07.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
3000 sklep Pepco. Otwarcie placówki na Placu Poczdamskim w Berlinie
Sieć handlowa Pepco otworzyła 3000 sklep ulokowany na Placu Poczdamskim w Berlinie. Jest to symboliczne podsumowanie blisko 20-letniego rozwoju marki. 
06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.