10.06.15, 08:00

Beata Szcześniak dyrektor generalną SMG Starlink

Beata Szcześniak
Fot.: materiały prasowe

Beata Szcześniak, dotychczas Business Development Director w OMD, dołączy w lipcu br. do Starcom MediaVest Group (SMG), obejmując stanowisko dyrektor generalnej w SMG Starlink. Zastąpi na tym stanowisku Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy, by rozwijać się jako niezależny przedsiębiorca.

"Zespół SMG Starlink pod kierownictwem Lidii Kacprzyckiej bardzo wyraźnie się przeobraził, zyskując nowe, kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych klientów kompetencje i specjalizacje. Produkt, który dzisiaj otrzymują klienci SMG Starlink, to skuteczne, w pełni zintegrowane projekty komunikacyjne, w których każdy najdrobniejszy element, od zaawansowanych działań marketingu precyzyjnego w digitalu po komunikację w masowych mediach, wynika z jasno sprecyzowanego celu, jaki ma realizować. Owocem tej transformacji były między innymi liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach Effie i Mixx Awards, którymi zespół kierowany przez Lidię przyczynił się do sukcesów SMG. W imieniu własnym i całego Zarządu SMG, chcę podziękować Lidii za odwagę i otwartość na zmiany, bez których transformację ostatnich lat, trudno byłoby skutecznie przeprowadzić" – mówi Piotr Piętka, CEO SMG w Polsce.

Beata Szcześniak jest związana z rynkiem reklamowym od 12 lat. Od 2015 r. na stanowisku Business Development Directora odpowiadała za marketing, dział badań i analiz, dział projektów specjalnych oraz nowy biznes w domu mediowym OMD. Do SMG dołączy w lipcu br. i będzie raportować do Beaty Golubińskiej, Chief Operating Officera SMG.

"Dynamiczne zmiany w środowisku komunikacji marketingowej stawiają przed liderami w naszej dyscyplinie biznesu zupełnie nowe wyzwania. Beata Szcześniak, nowa dyrektor generalna SMG Starlink, dotychczasowymi dokonaniami udowodniła, że patrzy na potrzeby klientów z bardzo szerokiej perspektywy i dba o rozwój kompetencji własnych oraz zespołu, którym kieruje, we wszystkich dziedzinach kluczowych z punktu widzenia efektywności komunikacji. Nie wystarczy powiedzieć o jej wieloletnim doświadczeniu we współpracy z najbardziej wymagającymi reklamodawcami w głównych sektorach rynku: FMCG, finanse i farmacja. Beata odpowiadała także za rozwój oferty badawczej i analitycznej, realizując liczne projekty z zakresu rozwoju nowoczesnych narzędzi i produktów agencji, w szczególności wdrażając usługi z zakresu modelowania ekonometrycznego"– mówi Beata Golubińska. Chief Operating Officer SMG.

Beata Szcześniak jest absolwentką SGH na kierunkach Finanse i Bankowość oraz Zarządzanie i Marketing. Karierę zawodową zaczynała w OMD. Przez osiem lat zarządzała Macroscope OMD. Doświadczenie zdobywała w pracy dla klientów z wielu branż: od finansowej (Polbank, Provident, BRE Bank, DeutcheBank) przez OTC (Polpharma, Walmark), FMCG (Heineken, Frosta, Herbapol, PerfettiVanMelle, Bakoma, Nutricia, StraussCafe, Benecol), po usługi jak McDonald's czy inne jak HP, Tikurilla, Opoczno, EasyJet, Samsonite. Wielokrotnie zasiadała w jury najważniejszych konkursów branżowych, a kierowany przez nią zespół zdobył liczne nagrody Effie i Media Trendy.

Lidia Kacprzycka jest związana z SMG Starlink od początku 2008 r. Początkowo była odpowiedzialna za nadzorowanie procesu tworzenia strategii mediowych, rozwój kadry managerskiej i projekty nowobiznesowe. W 2009 r. objęła stanowisko dyrektor generalnej. Zanim dołączyła do SMG Starlink przez dziewięć lat była związana z domem mediowym Mediaedge:cia, skąd odeszła jako Group Account Director. Ukończyła Japonistykę na kierunku Orientalistyka Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia w zakresie coachingu na SWPS. Decyzję o odejściu motywuje chęcią spróbowania sił w działaniu jako niezależny przedsiębiorca oraz potrzebą wykorzystania dotychczasowego doświadczenia, kompetencji zawodowych oraz zainteresowań w nowych obszarach.

"Z branża reklamową jestem związana od 17 lat, byłam świadkiem jej ogromnych przemian, zdobyłam bezcenne doświadczenie, spotkałam wielu wspaniałych ludzi. Czuję się człowiekiem marketingu i reklamy, jestem jednak też coachem z ciągłą potrzebą rozwoju osobistego oraz japonistką. Mam różne pomysły na połączenie tych kompetencji, jestem gotowa na nowe wyzwania" - mówi Lidia Kacprzycka.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.