05.06.15, 11:00

Nowa kampania serwisu Allegro

Logo
Logo Allegro, fot. materiały prasowe

Ruszyła najnowsza kampania Allegro skierowana do biznesu. Działania komunikacyjne adresowane są szczególnie do firm, które nie korzystały dotychczas z tego typu sprzedaży.

Kampania prowadzona jest w Internecie i jej celem jest przedstawienie Allegro jako atrakcyjnego miejsca sprzedaży. W kampanii wykorzystywane są floor ady oraz screeningi w pomarańczowej barwie, charakterystycznej dla marki Allegro. Komunikację z przedstawicielami biznesu wspiera silnie targetowany e-mailing.

W działaniach podkreślane są m.in. zalety przeprowadzania transakcji na Allegro oraz możliwość dotarcia do nowych klientów. Kampania potrwa do końca czerwca. Za zakup mediów oraz realizację kampanii w sieci odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Komentarze

Powiązane

09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
06.01.25, 18:34
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Superbet oficjalnym partnerem kanału Meczyki
Superbet (bukmacher) na początku br. został oficjalnym partnerem kanału YouTube Meczyki.pl.
27.12.24, 06:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska Holding kupuje Invia Group za miliard złotych
WP Holding podpisała ramową umowę nabycia 100 proc. akcji Invia Group, działającej głównie w Niemczech, ale posiadającej również serwisy w Austrii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Węgrzechi w Polsce. Po połączeniu ze spółkami wchodzącymi w skład WP Holding, powstanie jedna z największych grup turystycznych w Europie. Wartość transakcji to ponad 1 mld zł.
20.12.24, 17:36
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Mistrzyni olimpijska z Paryża 2024 we wspinaczce sportowej, dwukrotna mistrzyni świata i Europy oraz aktualna rekordzistka świata, rozpoczęła współpracę z Grupą WeNet i stała się oficjalnym partnerem marki.
19.12.24, 14:00
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Inwestor Wojtek kolejny podcast audio w ofercie Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” uruchomił kolejny podcast. Audycję „Inwestor Wojtek”, która ma uzupełniać długoterminowy program edukacyjny o tej samej nazwie, poprowadzi dziennikarz Kamil Zatoński. Partnerem podcastu i całego projektu „Inwestor Wojtek” została Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
19.12.24, 09:00
| internet » ludzie
Filip Springer, Andrzej Kohut i Leszek Jażdżewski nowymi publicystami portalu Interia
Interia intensyfikuje swoją uwagę na tematyce zagranicznej i społecznej, Andrzej Kohut skupi się na podziałach w amerykańskim społeczeństwie w kontekście drugiej kadencji Donalda Trumpa. Filip Springer zbada kryzys mieszkaniowy w Polsce, natomiast Leszek Jażdżewski przyjrzy się rywalizacji polskich polityków przed wyborami prezydenckimi w 2025 roku.
19.12.24, 07:30
| radio » ludzie | internet » ludzie
Dominik Gołdyn szefem redakcji PR24.pl
Z początkiem grudnia br., Dominik Gołdyn dołączył do zespołu Polskiego Radia i objął stanowisko szefa redakcji portalu PR24.pl.
17.12.24, 06:00
| internet » informacje
ZdrowieGO.pl w portfolio Grupy Infor PL. Marta Krawczyńska na czele serwisu
Grupa Infor PL debiutuje z nowym serwisem ZdrowieGO.pl, który ma koncentrować się wokół medycyny, profilaktyki, praw pacjentów i prawdziwych ludzkich historii.
16.12.24, 18:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe funkcje aplikacji Wyborczej na Androida i iOS
“Wyborcza” wprowadziła nowe formaty treści i funkcje do swojej aplikacji. Pojawiła się m.in. funkcja “Wyborcza na skróty”, umożliwiająca przeglądanie rolek tworzonych przez redakcję, “Przegląd wydarzeń” oraz quizy.