11.05.15, 16:00

Kaleidoscope w większym formacie i na lepszym papierze

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

1 maja br. na pokłady samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT trafił nowy odświeżony magazyn pokładowy „Kaleidoscope”. Magazyn zwiększył swoją objętość do 132 stron, posiada nowy, większy format i jest drukowany na papierze wyższej jakości.
Magazyn został przygotowany przez zespół dziennikarzy pod redakcją Martyny Wojciechowskiej (Redaktor Naczelnej „Kaleidoscope” oraz Redaktor Naczelna miesięczników National Geographic” i „NG Traveler”).

Od maja 2015 magazyn pokładowy PLL LOT Kaleidoscope zyskał nowe oblicze. Poprzez zmianę formatu, nową typografię i rubryki nadaliśmy mu ekskluzywny, zgodny z najnowszymi trendami w edytorstwie charakter. Jestem przekonana, że będzie on odpowiadał zarówno oczekiwaniom pasażerów PLL LOT jak i klientom zamieszczającym na jego łamach reklamy. Dzięki zmienionej oprawie graficznej, czytelnej nawigacji i przykuwającym uwagę zdjęciom, Kaleidoscope stał się pismem jeszcze bardziej eleganckim i łatwiejszym w odbiorze" - mówi Martyna Wojciechowska.

W magazynie znalazła się m.in. nowa rubryka  Good Life z tekstami psychologów i trenerów osobistych. Life Story to sylwetki osób wybitnych i nietuzinkowych. Na łamach czasopisma jest więcej miejsca poświęconego na szeroko pojęty styl życia: moda, uroda i kuchnia. 

„Kaleidoscope” jest wydawany od 1979 roku, a w portfolio Wydawcy Burda International Polska (wcześniej G+J Polska) znajduje się od 2010 roku. Magazyn bez zmian wydawany będzie w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej w nakładzie 35 tys. egz. Za sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynie odpowiedzialny jest zespół sprzedaży Corporate Media pod kierownictwem Jolanty Kurek.

Komentarze

Powiązane

27.05.24, 20:00
| prasa » informacje
PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci. Akcja edukacyjna Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały wideo.
27.05.24, 13:30
| prasa » informacje
Orle Pióro, wydawca tygodnika Do Rzeczy chce zadebiutować na NewConnect
Orle Pióro S.A., wydawca portalu DoRzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy – Pawła Lisickiego” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”, będący częścią notowanej na GPW grupy medialnej PMPG Polskie Media S.A., planuje debiut na NewConnect.
27.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 maja?
26.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 maja?
25.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 maja?
24.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 maja?
23.05.24, 19:59
| prasa » ludzie
Jan Rybicki na stałe w zespole redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołączył do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl.
23.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 maja?
22.05.24, 20:41
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra – Euro. Niezbędnik kibica od Wydawnictwa Bauer
22 maja br. na rynku prasowym ukazał się magazyn „Tele Tydzień Ekstra – „Euro” (Wydawnictwo Bauer) – poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej.
22.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 maja?