08.05.15, 11:44

Zmiany w składzie Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations o/Śląsk

Logo Stowarzyszenia
Fot.: materiały prasowe

W wyniku Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków PSPR/o Śląsk, które 7 maja br. odbyło się w Katowicach, został uzupełniony skład Zarządu Oddziału. Przewodniczącym Zarządu został Marcin Janowski, Zastępcą Przewodniczącego Justyna Konik, Sekretarzem Ewelina Lis, Skarbnikiem Aleksandra Klaudel, Członkiem Zarządu Beata Mazur.

Niedawne zmiany w Zarządzie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations o/Śląsk zapoczątkował wybór Krystiana Dudka, dotychczasowego Przewodniczącego Oddziału, na Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W tej sytuacji 8 kwietnia odbyły się wybory uzupełniające, w wyniku których do składu Zarządu dołączyła Justyna Konik (studio kreatywne Kava Studio, agencja Bring More Advertising, Członkini zespołu Prawdziwy PR).

7 maja br. w Katowicach skład Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations o/Śląsk został uzupełniony o kolejne osoby tj.: Marcina Janowskiego (właściciel agencji SPACE PR, wykładowca akademicki, ze Śląskim oddziałem PSPR-u związany od pięciu lat), Aleksandry Klaudel (Specjalista ds. marketingu w Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK", Członkini zespołu Młody PR) i Beaty Mazur (Prezes Zarządu oraz Dyrektor ds. komunikacji CODA). Nadzwyczajne Walne Zebranie było skutkiem rezygnacji, które złożyli Marta Cała-Sturzbecher – pełniącą obowiązki Przewodniczącego Zarządu o/Śląsk, Michał Raszka – dotychczasowy Sekretarz Zarządu o/Śląsk oraz Krzysztof Jaroch – dotychczasowy Członek Zarządu o/Śląsk.

Komentarze

Powiązane

29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.