09.05.15, 16:00
Kronkiwongi. Ogólnoświatowa akcja marki LEGO
Jeden zestaw klocków, zero instrukcji i nieograniczona wyobraźnia. Grupa LEGO we współpracy z Facebook’s Creative Shop opracowała zabawę pod hasłem Kronkiwongi, której celem jest celebracja kreatywności. Zaproszono do niej dzieci z całego świata, różnych krajów i kultur.
LEGO stawia sobie za cel rozwijać w dzieciach kreatywność i wyobraźnię. Aby pokazać, że dziecięca fantazja nie zna granic, firma zorganizowała we współpracy z Facebook’s Creative Shop akcję Kronkiwongi. Nie potrzeba do niej instrukcji, a tego słowa nie można znaleźć w żadnym słowniku, gdyż nie da się go zdefiniować. Jest to coś, co pojawia się w dziecięcej głowie, można to sobie wyobrazić, a potem zbudować.
W serii trzech filmików, z których pierwszy został opublikowany w środę 29 kwietnia br. na fanapage’u LEGO na Facebooku, grupa dzieli się rezultatami unikalnego i kreatywnego doświadczenia, do którego nie było napisanego wcześniej scenariusza. Dzieci z różnych krajów i różnych kultur zostały zaproszone, aby zbudować Kronkiwongi z klocków LEGO. Kamera odwiedzała je w domach. Poproszono je także, aby wyjaśniły, co to jest Kronkiwongi. Ich tak różne od siebie i zarazem niesamowite wypowiedzi złożyły się na serię trzech dokumentalnych filmików, które celebrują potęgę kreatywności. Są także zaproszeniem dla dzieci z całego świata, aby przyłączyły się do zabawy i zbudowały własne Kronkiwongi, a rodzice opublikowali ich pomysły na fanpage’u LEGO na Facebooku.
Kronkiwongi to ogólnoświatowa akcja pokazująca, w czym tkwi największa wartość zabawą klockami LEGO - w niebywałej eksplozji kreatywności, która ma miejsce zawsze, kiedy dzieci zaczynają budować. Udowadnia ona, że dziecięca wyobraźnia nie zna granic - mówi Joanna Starzycka-Nogaj, Brand Marketing Manager w LEGO Polska.
Firma LEGO powstała w 1932 roku w małym miasteczku Billund w Danii. Jej założycielem był stolarz Ole Kirk Christiansen, który na skutek kryzysu gospodarczego zaczął produkować drewniane zabawki zgodnie ze swoją dewizą „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”. Nazwa firmy jest zbitką duńskich wyrazów leg godt, które przetłumaczyć można na „baw się dobrze”. Od 1958 roku Lego wyprodukowało w sumie blisko 650 miliardów klocków. Szacuje się, że na każdego mieszkańca Ziemi przypadają 62 klocki, a po świecie „chodzi” ponad 4 miliardy minifigurek firmy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze