05.05.15, 18:00
Barbara Bilińska-Kępa w A+E Networks
A+E Networks Poland poszerzyło swój zespół programowo-marketingowy, wzmacniając struktury programowe przedsiębiorstwa.
Stanowisko dyrektora ds. programowych i marketingu firmy objęła Barbara Bilińska-Kępa. Będzie ona odpowiadać za działania programowe i marketingowe A+E Networks na polskim rynku. Jej zadaniem będzie ponadto przygotowanie i wdrożenie strategii programowej i komunikacyjnej dla kanałów HISTORY, CI Polsat, Lifetime oraz H2.
Przed dołączeniem do A+E Networks Barbara Bilińska-Kępa pracowała w Telewizji Polskiej – przez ostatnie trzy lata jako dyrektor biura handlu, a w przeszłości pełniła funkcję dyrektor ds. programowych TVP2. Bilińska-Kępa ma duże doświadczenie w sektorze kanałów tematycznych – zarządzała portfolio Discovery Networks w Europie Środkowej, w tym nadzorowała wprowadzenie kanału TLC do Polski.
Do A+E Networks Poland na stanowisko dyrektora ds. ramówki dołączył także Paweł Heba, który odpowiadał będzie za strategiczne planowanie ramówki wszystkich kanałów z portfolio firmy. Heba był związany z Viacom International Media Networks i odpowiadał za strategię programową m.in. MTV, VH1 w Polsce, Niemczech, Skandynawii i krajach Beneluksu.
Zespół programowy wzmocnili również Andrzej Ochmański, jako menedżer ds. ramówek i zakupów programowych odpowiadający za kanał Lifetime w Polsce, oraz Krzysztof Górski, który jako menedżer ds. programowych będzie tworzył ramówki CI Polsat oraz CI Europe. Ochmański przeszedł do A+E Networks z Telewizji Polskiej, a Górski pełnił ostatnio funkcję specjalisty ds. zakupów programowych w TV Puls.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze