30.04.15, 19:00
History dodaje gazu. Rusza kampania Piątego biegu

A+E Networks Poland rozpoczęło kampanię promującą legendarną serię motoryzacyjną „Piąty bieg”. Premiera nowego sezonu na antenie kanału History będzie miała miejsce w czwartek, 30 kwietnia br. o godz. 23:00.
Nowy sezon „Piątego biegu” rozpocznie się od odcinka nakręconego w Polsce. Były kierowca Formuły 1, Tiff Needell wraz z Vicki Butler-Henderson – pierwszą kobietą, która wygrała włoski wyścig Maserati, wezmą udział w Rajdzie Barbórki, przemierzą Puszczę Kampinoską i odwiedzą Muzeum Motoryzacji w Otrębusach. Chcąc poznać bliżej kulturę motoryzacyjną kraju nad Wisłą, Tiff weźmie udział w ostatnim etapie Rajdu Barbórka na oblodzonych ulicach Warszawy, a Vicki przejedzie się trzema polskimi samochodami – Syreną, Warszawą i Polonezem, a także dowie się czegoś o historii tych aut od ich właściciela – dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka.
Kampania reklamowa „Piąty bieg” potrwa przez kolejne 4 tygodnie, obejmując promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks, reklamę prasową oraz kampanię w Internecie na stronach portalu Interia.pl, Facebooku oraz YouTube. Oficjalnym partnerem serialu jest UPC Polska.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i internetowej) odpowiada londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks. Planowaniem mediów zajął się natomiast dom mediowy OMD Media Direction.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze