13.04.15, 14:00
Kierunek akcja. AXN wspiera wiosenne premiery
13 kwietnia br. ruszył konkurs filmowy „Kierunek akcja” organizowany przez AXN, w którym widzowie mogą powalczyć o skutery Vespa Primavera w trzech odsłonach oraz gadżety Sony.
Aby wygrać wartościowe nagrody należy śledzić antenę AXN, AXN White, AXN Black i wykazać się spostrzegawczością. W ciągu trzech tygodni trwania konkursu, na antenie trzech kanałów z portfolio AXN, pojawią się specjalne kody, dzięki którym możliwy jest udział w zabawie. Aby przetestować swoje umiejętności i wziąć udział w walce o nagrody, należy zalogować się na specjalnej, dedykowanej stronie internetowej i rozwiązać zagadki przygotowane przez telewizję AXN. Codziennie do wygrania są gadżety Sony oraz termosy Sigg. Nagrodami tygodnia są skutery Vespa Primavera. Konkurs podzielony jest na etapy tygodniowe i trwa do 3 maja.
Zabawa wspierana jest przez niestandardowe formaty reklamowe na portalach Gazeta.pl oraz wp.pl, kampanię w mediach społecznościowych, wyszukiwarkach oraz działania kontekstowe w ramach sieci Ad context i BusinessClick. Za przygotowanie i realizację konkursu oraz kreację internetowe odpowiada agencja Threei, za zakup mediów dom mediowy Carat Polska. Za przygotowanie spotów konkursowych odpowiada wewnętrzny dział kreacji AXN - SPT Networks Central Europe.
Konkurs wspiera wiosenne premiery stacji oraz konkretne pasma programowe kanałów z portfolio AXN: „Elementary”, „NCIS: Nowy Orlean” oraz „Czarną listę” w AXN, serial „Spartakus: Wojna potępionych” i „Raya Donovana” w przypadku AXN Black oraz seriale „Skandal” i „Outlander” w AXN White.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze