02.04.15, 01:00
Duże zainteresowanie Certyfikatem UX-PM - pozostały trzy ostatnie miejsca na majową sesję
Jak zwiększyć jakość produktów i usług poprzez wykorzystanie metod UX? Jak dobrać odpowiednie narzędzia User Experience i kiedy warto w nie zainwestować? Jak zarządzać działaniami UX w firmie oraz jak kontrolować ich rentowność? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą uczestnicy sesji certyfikacyjnej UX-PM Level 1, która odbędzie się 14 i 15 maja w Warszawie.
Miejsca na pierwszą - kwietniową edycję UX-PM Level 1 wyprzedały się w jeden dzień! Tak duże zainteresowanie utwierdza w przekonaniu, że pomimo wzrostu popularności pojęcia User Experience nadal wiele osób ma problem z jego prawidłowym zrozumieniem. Często UX traktowany jest tylko jako odrębny etap prac, a nie ciągły proces wspierający pracę Project Managera podczas wszystkich faz realizacji projektu.
Zwłaszcza w pierwszych stadiach życia projektów Project i Product Managerowie potrzebują narzędzi, które pozwolą w wymierny sposób poprawić jakość tworzonych produktów i usług, dostosowując je do potrzeb końcowych odbiorców. Niewielu z nich jednak rozumie i wykorzystuje pełen potencjał drzemiący w działaniach UX. Przekrojowy obraz aktualnego poziomu wiedzy i doświadczenia PMów w kontekście User Experience prezentuje infografika "Metody UX w Project Management", będąca podsumowaniem badań, które przyczyniły się do powstania Certyfikatu UX-PM.
Certyfikat UX-PM opracowało 13 ekspertów UX Alliance - pierwszej, globalnej sieci agencji User Experience. 15 miesięcy pracy w 5 krajach na 3 kontynentach zaowocowało stworzeniem trzypoziomowej certyfikacji przygotowującej do kompleksowego zarządzania metodami UX w firmach. Uczestnicy w trakcie sesji teoretycznych i praktycznych nauczą się wykorzystania narzędzi UX na każdym etapie realizacji projektu, począwszy od określenia celu biznesowego, poprzez planowanie zasobów, a skończywszy na tworzeniu i implementacji nowego rozwiązania.
Najbliższa sesja certyfikacyjna
UX-PM Level 1 odbędzie się 14-15 maja w Warszawie i zrealizowany będzie w małej, warsztatowej grupie maksymalnie 10-osobowej.
Aktualnie pozostały tylko 3 miejsca, więcej informacji pod adresem ux-pm.pl
Partnerzy UX-PM: PMI Poland Chapter, Magazyn Zarządzanie Projektami, Stowarzyszenie Inżynierii Wymagań, Mensis, Dziennik Internautów, Ad Monkey, Marketer+, e-biznes.pl, Retail360.pl, ForumBiznesu.pl, BusinessWoman&Life, REQ Magazyn, PortalMedialny.pl, PIXEL.
Referent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze