20.04.07, 00:49

Wiosenna akcja karty Visa

16 kwietnia ruszył konkurs radiowy organizowany przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi i radiem RMF FM.
16 kwietnia ruszył konkurs radiowy organizowany przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi i radiem RMF FM. Konkurs jest istotną częścią rozpoczętych na początku kwietnia br. działań promujących płacenie kartą zamiast gotówką. Od początku kwietnia trwa także loteria promocyjna, wspierana silną kampanią ATL w telewizji, prasie, radiu oraz w Internecie, a także reklamą w punktach sprzedaży i w oddziałach banków.

„Zachęcamy użytkowników kart Visa do korzystania z wygodnych, bezpiecznych
i nowoczesnych płatności bezgotówkowych. Wszystkie zarejestrowane transakcje będą uczestniczyć w losowaniu atrakcyjnych nagród, dzięki którym nadchodzące wakacje mogą okazać się wyjątkowe” – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna organizacji Visa Europe w Polsce.

W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 czerwca br. mogą brać
udział wszyscy, którzy dokonają krajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestracji można dokonać na kilka sposobów: zgłaszając transakcję na stronie internetowej: www.visa.pl, wysyłając pod specjalny numer wiadomość tekstową (SMS) lub przesyłając pocztą drukowany kupon.

Uczestnicy mogą wygrać 5 nagród po 20 tys. zł., 50 nagród po 2 tys. zł oraz 500 ręczników plażowych. Dodatkowo w każdym miesiącu trwania promocji zostaną rozlosowane nagrody rzeczowe – sprzęt firmy Samsung. W kwietniu będzie to 50 kamer video, w maju 50 specjalnych telefonów komórkowych P 310 o wielkości karty płatniczej, zaś w czerwcu 50 odtwarzaczy DVD.

Cenne nagrody można również zdobyć uczestnicząc w konkursie radiowym dla słuchaczy radia RMF FM, który to konkurs będzie towarzyszył promocji Visa przez pięć tygodni od 13 kwietnia do 25 maja 2007 r. (z wyłączeniem okresu 30.04.2007 - 06.05.2007). Każdego dnia słuchacze będą zachęcani do opisywania – na stronie www.rmf.fm – drobnych przyjemności, które sprawili swoim bliskim lub sobie samym, płacąc kartą Visa. Konkurs będzie nadawany między godziną 15 a 18; najciekawsza historia będzie odczytana na antenie radia a zwycięzca otrzyma przedpłaconą kartę Visa z wkładem o wartości 3 000 zł.

Dodatkowym urozmaiceniem konkursu będą specjalne akcje reporterskie w dziesięciu miastach w całej Polsce, w czasie których płacących za swoje codzienne zakupy może spotkać niespodzianka. Być może wyręczy ich w płaceniu Mariusz Czajka, specjalny wysłannik radia RMF FM, który zapłaci rachunek i wręczy przedpłaconą kartę Visa z wkładem 700 zł.

Opisy drobnych przyjemności sprawianych bliskim a opłacanych kartą Visa nawiązują do wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, czyli do głównego przekazu intensywnej kampanii reklamowej, która w lutym i marcu br. miała miejsce w Polsce i 18 innych krajach Europy.

Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia.

W telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN 4, TVN 7, Discovery i kanały tematyczne At Media, m.in. AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino, Planete) emitowany jest 20-sekundowy spot promocyjny, który w czytelny sposób zachęca do płacenia kartą Visa. Reklama ukazuje się także w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza. Dziennik, Polityka, Przekrój, Newsweek, Wprost, Gala, Viva, Angora, Podróże, Voyage, Olivia, Focus, Avanti, Logo, TV Fakt, To i Owo).

Komentarze

Powiązane

06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
06.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Tom Evans w trailowej drużynie ASICS
Marka ASICS nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
05.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
Ruszyła kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
05.02.25, 12:10
| reklama & PR » informacje
iPoster: 65 nowych nośników w sieci DOOH
W 2024 r. iPoster działający na rynku Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych w Polsce, rozszerzył swoją ofertę o 65 nowych nośników. Wśród nich 60 to ekrany typu totem, a pięć to wielkoformatowe nośniki typu spectacular.
05.02.25, 10:45
| reklama & PR » informacje
Josera wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej 2025
Josera, producent żywności dla zwierząt, wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025, ogłaszając Andreasa Wolffa nowym ambasadorem marki. 
05.02.25, 09:44
| reklama & PR » informacje
Szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025. 46 tys. zł w puli nagród
31 stycznia br. ruszyła szósta już edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 tys zł.
05.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Przetacka dołączyła do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) jako business director dołączyła Paulina Przetacka, która będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Grupą CCC i TVP oraz pracę dedykowanych zespołów współpracujących z klientami w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.