26.01.15, 14:54
Lublin: Trójka nowym liderem
Nowym liderem lubelskiego rynku jest Trójka – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. (Lublin).
Trójka w II półroczu 2014 r. zanotowało 14 proc. udziału w rynku. To w porównaniu z analogicznym okresem czasu z 2013 r. oznacza wzrost udziałów o 0,1 p.p. Na drugie miejsce spadło Radio RMF FM (strata 2,8 p.p.), a na trzecie miejsce awansowało Radio Zet (wzrost o 1,3 p.p.). Czwarte miejsce należy do VOX FM, które zwiększyło swój udział w rynku aż o 4 p.p. Piąte miejsce zajmuje Jedynka (wzrost o 0,4 p.p.).
Większe spadki na lubelskim rynku radiowym zanotowały takie stacje jak: Eska (o 2 p.p.), Polskie Radio Lublin (o 1,4 p.p.), Radio Freee (o 1,8 p.p.) i Radio Maryja (o 1 p.p.). Rośnie z kolei udział Czwórki (z 0,9 proc. do 2,6 proc.).
Udział stacji w lubelskim rynku radiowym
lipiec 2013 : grudzień 2013 | lipiec 2014 : grudzień 2014 | |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 13,9% | 14,0% |
Radio RMF FM | 15,6% | 12,8% |
Radio ZET | 10,9% | 12,2% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 7,3% | 11,3% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 10,7% | 11,1% |
Radio Złote Przeboje Puls 95,6 FM (Lublin) | 8,7% | 9,7% |
Radio ESKA (Lublin) | 9,9% | 7,9% |
Polskie Radio Lublin | 5,2% | 3,8% |
Radio Freee (Lublin) | 5,0% | 3,2% |
Radio Maryja | 3,9% | 2,9% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,1% | 2,9% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 0,9% | 2,6% |
Radio TOK FM | 1,4% | 2,0% |
Akademickie Radio Centrum (Lublin) | 0,8% | 1,0% |
Radio eR 87,9 FM (Lublin) | 0,6% | 0,8% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,9% | 0,7% |
N= | 1010 | 1028 |
Fale:
lipiec 2013 : grudzień 2013 (wielkość: 42 106)
lipiec 2014 : grudzień 2014 (wielkość: 42 175)
Grupy celowe:
Lublin:
Wybrane miasta = Lublin
Wielkość (nie ważona): 288 981 (29 288 przypadków, 2,3% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze