18.01.15, 21:05

Tina i Naj z większą sprzedażą

Logo magazynu
Fot.: materiały prasowe

Wprowadzone w ubiegłym roku zmiany w dwóch dwutygodnikach poradnikowych Wydawnictwa Bauera spowodowały wzrost zainteresowania czytelników. 

Rozpowszechnianie płatne razem pierwszego wydania magazynu "Tina" w nowej odsłonie (15 października 2014 r.) było aż o 50 proc. wyższe w stosunku do poprzedniego numeru (ZKDP, analiza wydań, rozpowszechnianie płatne razem, wydanie 15.10.2014 oraz 01.10.2014 (PDS); opracowanie Wydawnictwo Bauer). Średnie rozpowszechnianie kolejnych czterech jest o 17 procent wyższe niż przed wprowadzeniem zmian i wynosi 257 tysięcy egzemplarzy (rozpowszechnianie i dynamika według prognoz wydawcy).

Nowa "Tina" ukazała się z odświeżonym logo, w nowoczesnej makiecie i z nowymi fontami oraz kolorystyką. Jakością nawiązuje teraz do segmentu miesięczników poradnikowych. W warstwie merytorycznej "Tina" zachowuje swój ekspercki i poradnikowy charakter, jednak zmianie uległ sposób komunikowania z czytelniczką. Redakcja postawiła na dłuższe teksty, pogłębione materiały, jeszcze większy profesjonalizm. Wyróżnikiem Tiny pozostaje także najbardziej obszerna w segmencie kuchnia.

Nowy "Naj" wprowadzony do sprzedaży miesiąc później to także zdaniem wydawnictwa sukces wydawniczy: rozpowszechnianie tego wydania wzrosło aż o 69% w stosunku do poprzednich numerów i wyniosło 206 tysięcy egzemplarzy (prognozy wydawcy). Celowość wprowadzonych zmian widać także przy porównaniu wyniku tego wydania z jego odpowiednikiem z roku 2013 – 48% wzrostu.

Pismo wyróżnia teraz największy w segmencie dział zdrowia. W każdym wydaniu 16-stronicowego poradnika medycznego dziennikarki magazynu oraz uznani eksperci i lekarze z całej Polski zajmą się zdrowiem kobiety, dzieci i całej rodziny. "Naj" to także jedyny poradnik dla kobiet rekomendowany przez Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Drugim elementem wyróżniającym "Naj" jest powiększony dział poświęcony kuchni, wzbogacony o dodatkowe przepisy i eksperckie porady.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 grudnia?
04.12.24, 18:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Internauci wybierają świąteczną okładke magazynu Newsweek
Subskrybenci Newsweek.pl w głosowaniu zadecydują, jaką okładkę będzie miało świąteczne wydanie tytułu.
04.12.24, 12:56
| prasa » informacje | internet » informacje
Dziennik Zachodni z nową stroną główną. Początek zmian w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
Od 4 grudnia br., Polska Press Grupa rozpoczyna cyfrową transformację swoich serwisów. Na początku zmiany zostały wprowadzone na stronie głównej serwisu Dziennikzachodni.pl. Działania te prowadzone są pod hasłem „Tutaj wszystko”. Zmienił się wygląd oraz architektura strony. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie także w kolejnych serwisach regionalnych, tematycznych oraz serwisie Nasze Miasto.
04.12.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 grudnia? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
03.12.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 grudnia? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
02.12.24, 14:10
| prasa » informacje | internet » informacje
Czysta Moc. Wyborcza.biz chce obalić mity o odnawialnych źródłach energii
W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz rozpoczęła projekt "Czysta Moc”, w którym ma obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl złożą się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował rysownik Andrzej Rysuje.
02.12.24, 11:06
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Andrzej Mężyński szefem Forsal.pl
Na początku grudnia br., Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, serwisu ekonomicznego. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach mają przyczynić się do dalszego rozwoju portalu.
02.12.24, 06:30
| prasa » ludzie
Michał Szadkowski redaktorem naczelnym Newsweeka
1 grudnia br., Michał Szadkowski obejmie stanowisko redaktora naczelnego „Newsweeka” i jako szef wszystkich tytułów wydawanych pod marką Newsweeka będzie odpowiedzialny za tygodnik „Newsweek Polska”, serwis Newsweek.pl oraz wydania tematyczne tygodnika.
02.12.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 grudnia? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
01.12.24, 12:15
| prasa » ludzie
Agata Rajmuniak awansowała w Wyborczej
 Agata Rajmuniak została zastępczynią dyrektora ds. strategii subskrypcji “Wyborczej”. W nowej roli jest odpowiedzialna za działania operacyjne w kluczowych obszarach dotyczących prenumeraty cyfrowej serwisów internetowych tytułu.