11.01.15, 14:04

Puchar Świata w Zakopanem i Wiśle przez sześć lat w TVP

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Na sześć lat Telewizja Polska nabyła od Polskiego Związku Narciarskiego prawa medialne do konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich rozgrywanych w naszym kraju. Już za tydzień odbędą się zawody w Wiśle, dzień później – w Zakopanem. 

Wymiany podpisanej umowy dotyczącej praw do transmisji Pucharu Świata w Zakopanem i Wiśle w trakcie czwartkowej (8 stycznia br.) konferencji prasowej w siedzibie TVP dokonali Apoloniusz Tajner, prezes PZN i Bogusław Piwowar, członek Zarządu TVP.

"Zakopane i Wisła to szczególne miejsca dla polskich skoczków" – powiedział Bogusław Piwowar. "Atmosfera jest tam niepowtarzalna. Mimo nieco słabszej ostatnio postawy naszych reprezentantów oglądalność transmisji Pucharu Świata jest nadal ogromna. Ze względu na młody wiek polskich skoczków, należy oczekiwać ich sukcesów jeszcze przez wiele lat.
- Cieszę się, że skoki są tak popularne" – podkreślił Apoloniusz Tajner. "Biorąc pod uwagę ten fakt zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy właśnie z TVP, żeby Polacy mieli jak największy dostęp do transmisji. Nie bez znaczenia był także duży profesjonalizm komentatorów telewizji publicznej" - dodaje Tajner.

Umowa pomiędzy PZN a TVP została zawarta aż na sześć lat, bo Telewizja Polska chce zapewnić dostęp do relacji z zawodów w Wiśle i Zakopanem wszystkim widzom na ogólnodostępnym kanale TVP1. Transmisje z kwalifikacji i konkursów będzie można także śledzić w TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.

Ostatnie konkursy Pucharu Świata w skokach w Wiśle i Zakopanem (styczeń 2014 r.) miały znakomitą oglądalność. Pierwsza transmisja (rywalizacja drużynowa) ze stolicy polskich Tatr zgromadziła w TVP1 6,054 mln widzów (średnia; udziały 41,2 proc.; dodatkowo TVP Sport – 211 tys., udziały 1,43 proc.). Drugi konkurs z Zakopanego cieszył się także wielkim zainteresowaniem – podziwiało go aż 5,273 mln widzów (udziały 36,65 proc.; TVP Sport – 291 tys., 2,02 proc.). Konkurs w Wiśle natomiast obejrzało 5,067 mln (udziały 34,43 proc.; TVP Sport – 228 tys., 1,55 proc.) Dodajmy, że kwalifikacje do tych zawodów, transmitowane przez TVP SPORT, także zanotowały dobre wyniki oglądalności jak na kanał wyspecjalizowany: 118 tys. (udziały 2,31 proc.) i 366 tys. (3,52 proc.; wszystkie dane NAM, grupa 4+).

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla. Wszystkie relacje i wejścia na żywo ze Sztokholmu i Oslo prezentowane będą w TVP Nauka. Widzowie TVP Kultura będą mogli obejrzeć ceremonię ogłoszenia laureata w dziedzinie literatury, a widzowie TVP Historia – Pokojowej Nagrody Nobla. 
08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3