27.11.14, 17:12

Ofeminin.pl zmienia design i przechodzi na technologię RWD

Screen ze strony internetowej
Fot.: portalmedialny.pl

Serwis kobiecy ofeminin.pl z portfolio Ringier Axel Springer Polska zakończył obecnie pierwszy etap zmian i stopniowo przechodzi na technologię RWD umożliwiającą prawidłowe wyświetlanie serwisu niezależnie od urządzenia, z którego korzysta użytkownik.

Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby nowoczesnych kobiet. Obserwując trendy na rynku internetowym w Polsce i na świecie, swoją uwagę skupiamy na dostarczaniu jakościowych treści, dbając jednocześnie o to, aby nasze użytkowniczki mogły wygodnie korzystać z innowacyjnej, funkcjonalnej i intuicyjnej platformy multimedialnej, jaką jest ofeminin” - mówi Marta Badurek, CEO spółki wydającej serwis.

Ofeminin zyskała jednocześnie zupełnie nowy, stylowy design i identyfikację wizualną. Nowa ofeminin to również znaczna poprawa "user experience" na wszystkich urządzeniach, a także wiele innowacji technologicznych - zarówno w zakresie formatów redakcyjnych, jak również narzędzi umożliwiających jeszcze lepszą integrację społeczności wokół serwisu.
Już ponad połowa użytkowników serwisów kobiecych grupy Aufeminin na Zachodzie odwiedza nasze serwisy, korzystając z urządzeń mobilnych. Multiscreening jest jednym z ważniejszych punktów strategii rozwoju produktu całej grupy, także ofeminin.pl. Nasze bogate doświadczenie międzynarodowe, w tym dostęp do unikalnego know-how, otwiera przed nami szerokie perspektywy na polskim rynku” - dodaje Badurek.

Serwis odwiedza miesięcznie ponad 2,2 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 13 mln odsłon (Gemius Traffic, październik 2014 r.). Ofeminin należy do międzynarodowej grupy Aufeminin.com, która jest niekwestionowanym liderem na rynku serwisów kobiecych w Europie, obejmując swoim zasięgiem ponad 30 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.

Sprzedażą powierzchni reklamowej na serwisie ofeminin.pl zajmuje się Media Impact Polska, spółka powstała z połączenia biur reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
16.01.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Goniec Kobieta. Nowy program z Laurą Młodochowską o wyzwaniach współczesnych kobiet
„Goniec Kobieta” to nowy program, który ma stwarzać przestrzeń do rozmów o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Jego celem jest przełamanie stereotypów i ukazanie różnorodnych perspektyw kobiet, które często są pomijane w mediach.
15.01.25, 20:09
| internet » informacje
Kanał YouTube Gońca zyskuje nową oprawę muzyczną od Chrisa Carsona
Chris Carson, znany producent muzyczny, stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału YouTube Goniec. Widzowie mieli okazję usłyszeć ją po raz pierwszy13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 17:09
| internet » ludzie
Nowe twarze w redakcji Bankier.pl: zastępca redaktora naczelnego i redaktor newsroomu
Z początkiem stycznia br., Bankier.pl powiększył swój zespół redakcyjny. Nowym zastępcą redaktora naczelnego został Tomasz Goss-Strzelecki, który obejmuje również stanowisko drugiego wicenaczelnego portalu, a do działu newsroom dołączył Jędrzej Sikora.
14.01.25, 07:15
| internet |
Rozjazd. Nowy program publicystyczny w Super Expressie z Joanną Miziołek i Łukaszem Warzechą
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który prowadzić będą znani dziennikarze – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera odbędzie się 14 stycznia 2025 r., a nowe odcinki będą pojawiać się co tydzień, we wtorki o godzinie 21:00 na kanale YouTube „Super Ring”.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
06.01.25, 18:34
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Superbet oficjalnym partnerem kanału Meczyki
Superbet (bukmacher) na początku br. został oficjalnym partnerem kanału YouTube Meczyki.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.