27.11.14, 17:12
Ofeminin.pl zmienia design i przechodzi na technologię RWD
Serwis kobiecy ofeminin.pl z portfolio Ringier Axel Springer Polska zakończył obecnie pierwszy etap zmian i stopniowo przechodzi na technologię RWD umożliwiającą prawidłowe wyświetlanie serwisu niezależnie od urządzenia, z którego korzysta użytkownik.
„Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby nowoczesnych kobiet. Obserwując trendy na rynku internetowym w Polsce i na świecie, swoją uwagę skupiamy na dostarczaniu jakościowych treści, dbając jednocześnie o to, aby nasze użytkowniczki mogły wygodnie korzystać z innowacyjnej, funkcjonalnej i intuicyjnej platformy multimedialnej, jaką jest ofeminin” - mówi Marta Badurek, CEO spółki wydającej serwis.
Ofeminin zyskała jednocześnie zupełnie nowy, stylowy design i identyfikację wizualną. Nowa ofeminin to również znaczna poprawa "user experience" na wszystkich urządzeniach, a także wiele innowacji technologicznych - zarówno w zakresie formatów redakcyjnych, jak również narzędzi umożliwiających jeszcze lepszą integrację społeczności wokół serwisu.
„Już ponad połowa użytkowników serwisów kobiecych grupy Aufeminin na Zachodzie odwiedza nasze serwisy, korzystając z urządzeń mobilnych. Multiscreening jest jednym z ważniejszych punktów strategii rozwoju produktu całej grupy, także ofeminin.pl. Nasze bogate doświadczenie międzynarodowe, w tym dostęp do unikalnego know-how, otwiera przed nami szerokie perspektywy na polskim rynku” - dodaje Badurek.
Serwis odwiedza miesięcznie ponad 2,2 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 13 mln odsłon (Gemius Traffic, październik 2014 r.). Ofeminin należy do międzynarodowej grupy Aufeminin.com, która jest niekwestionowanym liderem na rynku serwisów kobiecych w Europie, obejmując swoim zasięgiem ponad 30 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.
Sprzedażą powierzchni reklamowej na serwisie ofeminin.pl zajmuje się Media Impact Polska, spółka powstała z połączenia biur reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.
Komentarze