17.11.14, 10:44
TVP wypuszcza na rynek dwie gry: 07 zgłoś się i Zmiennicy
Biuro Handlu TVP wypuszcza na rynek kolejne gry: grę detektywistyczną „07 zgłoś się” oraz planszową „Zmiennicy”.
„07 zgłoś się” to gra detektywistyczna, możliwa do rozegrania w 45 minut w gronie od dwóch do pięciu osób. Każdy z graczy wciela się w rolę śledczego i stara się rozwiązać trzy sprawy, ustalając w każdej z nich, kto, gdzie i jakie przestępstwo popełnił. Akcja gry toczy się w Warszawie lat 70. i 80. minionego wieku, a konkretne kultowe miejsca-lokalizacje zostały przedstawione za pomocą pięknie ilustrowanych, dużych kart-pocztówek. To na nich gracze będą prowadzili swoje śledztwa, badając odkryte karty dowodów oraz wysyłając w teren zmotoryzowane patrole. Efekty swoich akcji oznaczą drewnianymi dyskami dowodów i poszlak, których układ zdradzi im sekret rozwiązywanej sprawy. Muszą tylko uważać z pochopnymi i błędnymi oskarżeniami, bo te – inaczej niż w rzeczywistości – mogą gracza drogo kosztować.
„07 zgłoś się” to polska wersja bestsellerowej gry „P.I.” autorstwa Martina Wallace’a – uznawanej za jedną z najlepszych detektywistycznych gier planszowych na świecie.
Gra planszowa „Zmiennicy” z kolei jest inspirowana kultowym serialem telewizyjnym w reżyserii Stanisława Barei o tym samym tytule. Taksówkarze Warszawskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego (WPT) czekają na pasażerów w swoich szybkich i komfortowych Fiatach 125p. Centrala telefoniczna WPT co chwilę przyjmuje nowe zlecenia, a pasażerowie to prawdziwy przekrój społeczeństwa tamtej epoki. Urzędnicy i zwykli obywatele płacą niewiele, ale rzetelnie. Prawdziwą okazję do zarobku stanowią natomiast dewizowcy, podejrzane typy i klienci „pod gazem” – ci często płacą coś ekstra.
Dynamiczna rozgrywka, proste zasady, emocjonująca rywalizacja oraz wymuszona współpraca – to cechy gry „Zmiennicy”. Czujność Milicji Obywatelskiej oraz przestępcze intrygi Krashana Bhamaradżangi – studenta z Bangkoku i Zenona Kuśmidra – przedsiębiorczego strażaka, dodatkowo utrudniają życie warszawskim szoferom.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze