14.07.14, 20:06
Lublin: VOX FM już w pierwszej trójce
Pozycję lidera na lubelskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Lublin).
Radio RMF FM w I półroczu 2014 r. wygenerowało 14,7 proc. udziału w rynku. To w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 r. więcej o 0,7 p.p. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet (wzrost o 1 p.p.), a na trzecie awansowało Radio VOX FM (rekordowy skok o 5,7 p.p.; porównanie do Eski Rock). Sporo straciły takie stacje jak: Radio Złote Przeboje Pul 95,6 FM (1,2 p.p.), lubelska Eska (3,9 p.p.), Freee (1,6 p.p.) i Radio Maryja (2,9 p.p.).
Sporym wzrostem może pochwalić się Polskie Radio Lublin (o 1,7 p.p.) i Akademickie Radio Centrum (o 1,8) p.p.).
Udział stacji w lubelskim rynku radiowym
styczeń 2013 : czerwiec 2013 | styczeń 2014 : czerwiec 2014 | |
Radio RMF FM | 14,0% | 14,7% |
Radio ZET | 13,7% | 14,7% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 6,2% | 11,9% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 12,5% | 11,5% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 9,9% | 9,2% |
Radio Złote Przeboje Puls 95,6 FM (Lublin) | 9,9% | 8,7% |
Radio ESKA (Lublin) | 11,7% | 7,8% |
Polskie Radio Lublin | 3,9% | 5,6% |
Radio Freee (Lublin) | 5,2% | 3,6% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,1% | 3,0% |
Radio Maryja | 5,8% | 2,9% |
Akademickie Radio Centrum (Lublin) | 0,6% | 2,4% |
Radio TOK FM | 1,0% | 0,8% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 1,3% | 0,7% |
Radio eR 87,9 FM (Lublin) | 0,4% | 0,6% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,4% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) | 0,4% | 0,2% |
Polskie Radio Kielce | 0,0% | 0,1% |
N= | 1011 | 1025 |
Fale:
styczeń 2013 : czerwiec 2013 (wielkość: 42 088)
styczeń 2014 : czerwiec 2014 (wielkość: 42 115)
Grupy celowe:
Lublin:
Wybrane miasta = Lublin
Wielkość (nie ważona): 289 348 (28 260 przypadków, 2,3% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze