10.07.14, 14:03

Gorilla Media i Agilion Consulting połączyły się

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Warszawska Agencja Interaktywna Gorilla Media oraz Agilion Consulting, firma specjalizująca się w usługach outsourcingu i insourcingu specjalistów IT, połączyły się. Połączone spółki będą operować pod wspólnym szyldem Agilion Consulting. Do połączenia doszło pod koniec czerwca br. W efekcie powstaje zespół specjalistów liczący ponad 20 osób.

Fuzja pozwoliła stworzyć agencję digital o rozbudowanych kompetencjach, która realizuje kompleksowe projekty interaktywne, w najpopularniejszych ekonomicznych rozwiązaniach takich jak PHP i Linux, i w tych profesjonalnych, opartych o .net i platformy Microsoft. Integracja zakłada spojenie struktur pod szyldem Agilion Consulting.

Marka Gorilla Media zostanie zachowana. Firma obecna jest na rynku od 2010 roku, w dalszym ciągu będzie świadczyć usługi z zakresu tworzenia serwisów www, działań w obszarze social media, produkcji treści multimedialnych, aplikacji internetowych, mobilnych i desktopowych oraz przeprowadzania kampanii marketingowych. Z kolei Agilion Consulting specjalizuje się głównie w usługach z zakresu outsourcingu i insourcingu programistów .net do USA. Agencja istnieje na rynku od 2011 roku.

Proces formalno-prawny związany z fuzją właśnie się zakończył. Połączenie naszych dwóch zespołów o uzupełniających się kompetencjach, daje wiele nowych możliwości w obsłudze klientów, zarówno na rynku amerykańskim, jak i krajowym. Nowy zespół tworzy grono pracowników IT specjalizujących się w technologiach, z których wcześniej nie korzystaliśmy w Gorilla Media. Dzięki połączeniu otworzyliśmy się na rynek amerykański. Ze swojej strony zaoferowaliśmy szeroki wachlarz kompetencji, których z kolei brakowało w Agilionie. Po połączeniu nasze możliwości produkcyjne znacznie wzrosły, a zakres wspieranych technologii pokrywa oczekiwania rynku. Obecnie jesteśmy gotowi przyjąć każdy brief” – komentuje Maciej Dobrodziej, jeden z założycieli Gorilla Media oraz Chief Executive Manager Agilion Consulting Sp z o.o. sp. k..

Po połączeniu spółka posiada w swoim portfolio takich klientów, jak Ströer, Grupa Infor, Grupa Prymat, Ministerstwo Zdrowia, Starpharma, X-Trade Brokers, Kubala, Cityboard Media, Manhattan Mini Storage, Park Fast, Edison Properties czy St. Luke’s Hospital.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
14.01.25, 11:01
| reklama & PR » ludzie
Sebastian Kansik dołączył do El Padre
Do zespołu El Padre dołączył Sebstian Kansik i objął stanowisko 3D Graphic Designer. Do tej pory współpracował z agencją jako freelancer.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.