#15sekundwolnosci w nowej aktywacji Nestea
Marka herbat - Nestea rozpoczyna nową, letnią aktywację. #15sekundwolności to platforma digitalowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Nestea o pojemności 250 ml. Akcja zakłada wykorzystanie kreatywnego kontentu video i zachęca internautów do dzielenia się sposobami na swoje #15sekundwolnosci. Aktywacja marki będzie wspierana kampanią w Internecie.
W bieżącym roku Nestea wprowadziła nową platformę komunikacyjną Smak Wolności. Idea jest oparta na wynikach przeprowadzonego badania, które wykazało, że codziennie zmagamy się z trudnościami, które pozbawiają nas poczucia wolności i beztroski. Jednak, często wystarczy niewiele, aby z uśmiechem przyjmować wszelkie wyzwania codzienności i nie popaść w nudną rutynę.
Aby zyskać inspirację do pokonywania codziennych trudności, Nestea przygotowała specjalną platformę digitalową z kreatywnym kontentem video – serią filmów przenoszących konsumentów w zapierające dech w piersiach miejsca i sytuacje. Każdego dnia kampanii na fanpage’u marki oraz na www.15sekundwolnosci.pl pojawi się nowy krótki film, dzięki któremu konsumenci będą mogli znaleźć chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.
W tym samym czasie na fanpage Nestea będzie trwać konkurs, w którym weźmie udział każdy, kto podzieli się swoim sposobem na codzienną chwilę wolności przez umieszczenie na FB lub Instagramie posta ze zdjęciem lub krótkim filmem i hashtagiem #15sekundwolności. Dzięki użyciu popularnego mechanizmu hashtaga Nestea daje fanom marki przyjazne narzędzie do włączenia się do interaktywnej zabawy.
Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada Agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Starcom, materiały POS przygotowała agencja Fortis, działania PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze