DDB Warszawa rozpoczyna współpracę z SALESmanago

Agencja DDB Warszawa poszerza portfolio usług interaktywnych. Razem z partnerem, firmą SALESmanago, będzie oferować najlepszy w Polsce system do Marketing Automation, który w znaczący sposób może poprawić rezultaty kampanii sprzedażowych w internecie.

DDB Warszawa ma zapewnić dopasowanie rozwiązań systemu, do strategii komunikacji klienta, w celu osiągnięcia najlepszych możliwych wyników. Na początku roku, wewnątrz agencyjnego działu strategii, powstała komórka zajmująca się digital&social media consultingiem – DDB Socials. Jej kolejnym zadaniem, będzie wdrażanie systemu SALESmanago u obecnych i potencjalnych klientów agencji. „Podpisanie umowy z SALESmanago to kolejny krok na drodzeekspansji interaktywnej agencji. Antycypujemy zmiany zachodzące na rynku reklamy i dodajemy marketing automation do naszej już szerokiej oferty usług. Jesteśmy przekonani, że tego typu rozwiązania przyczynią się do osiągania lepszych wyników sprzedażowych przez naszych klientów”– mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.

Włączanie marketing automation do ofert agencji marketingowych jest już standardem w USA, a w Polsce coraz mocniejszym trendem. Dzięki połączeniu kompetencji typowo kreatywnych DDB z narzędziami umożliwiającymi budowanie procesów automatycznych i analizę tworzy się unikalny kontekst, w którym marketing ze sztuki staje się nauką. Za tym idą wyższe przychody agencji i wyższa retencja klientów" – dodaje Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation.

SALESmanago Marketing Automation, zawiera narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW oraz narzędzia wsparcia, sprzedaży bezpośredniej przez Call Center, przez co realizuje komunikację z klientami. Z systemu korzysta ponad 1000 firm w Polsce i zagranicą. Wśród najważniejszych klientów są takie firmy jak Getin Bank, Rainbow Tours, Komputronik oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.