31.05.14, 14:06
GoldenRose oraz Raiffeisen - Leasing Polska S.A. w gronie klientów K2 Media
Agencja mediowa K2 Media poprowadzi działania z zakresu SEM i SEO dla dwóch nowych klientów: GoldenRose oraz Raiffeisen - Leasing Polska S.A. Dla GoldenRose będą prowadzone również działania z obszaru social media.
K2 Media wygrało przetarg na obsługę GoldenRose, jedynego dystrybutora kosmetyków Erkul Cosmetics. Współpraca rozpoczęła się w marcu br. Zespół K2 Social odpowiedzialny będzie za prowadzenia profilu marki na FB i Pinterest oraz działania WOMM i współpracę z blogerkami.
W marcu rozpoczęła się także współpraca K2 Media z Raiffeisen - Leasing Polska S.A, w obszarze działań SEO. Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych klientów należą: Nutricia, Orlen, Play, Storck, Amway, Meritum Bank, Leroy Merlin, Provident, PZU, Sanofi-Aventis, Nepentes Pharma, Telepizza, BZ WBK, Grupa Medicover, Carrefour, LG.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze