20.11.13, 20:53

Lidl przygotował milion książek kucharskich

Billboard promujący książkę
Fot.: materiały prasowe

Lidl przygotował dla swoich klientów książkę kulinarną, która jest swoistym podsumowaniem dotychczasowego dorobku kucharzy w ramach współpracy z siecią. Książką zawiera 104 przepisy, które zostały przetestowane przez Pascala i Okrasę, będzie dostępna będzie od 25 listopada br. wyłącznie w sklepach Lidl.

Lidl przygotował 1 mln książek kucharskich „Pascal kontra Okrasa”. „Średni nakład książki w Polsce to ok. 4 tysiące egzemplarzy, największą pozycją wydawniczą tego roku jest książka „50 twarzy Greya”, której nakład osiągnął podobno około pół miliona egzemplarzy, a najbardziej popularna książka kucharska, zresztą naszego wydawnictwa, od momentu wprowadzenia do księgarń została sprzedana w liczbie ponad 700 tys. egzemplarzy. Na tym tle nakład książki „Pascal kontra Okrasa” jest imponujący” – mówi Maciej Czechowicz, prezes grupy wydawniczej PUBLICAT S.A. 

Książka kulinarna Lidla to dotychczasowe podsumowanie dorobku kucharzy w ramach współpracy z siecią. Książki nie będzie można kupić, będzie przekazywana klientom jako prezent za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl. Akcja rusza już 25 listopada br.

Wydanie książki poprzedziła długa kampania „Pascal kontra Okrasa” realizowana przez sieć handlową Lidl. Co tydzień Pascal i Okrasa prezentują po jednym autorskim przepisie, tocząc walkę o podniebienia Polaków. W ciągu 70 tygodni trwania akcji powstało blisko 140 przepisów, wszystkie dostępne są na portalu kulinarnym kuchnialidla.pl. Towarzyszą im filmy instruktażowe z udziałem dwójki popularnych kucharzy. 

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.