20.05.13, 12:28
ASUS i Intel we wspólnej kampanii In Search of Incredible
Biuro Podróży Reklamy podjęło się realizacji akcji promocyjnej dla ASUS Polska i Intel Polska. Głównym jej elementem będą trzy strefy firm komputerowych, które powstaną na dworach kolejowych w trzech polskich miastach: Warszawie, Katowicach i Gdyni.
W każdej ze stref uczestnicy zabawy będą mogli obejrzeć urządzenia mobilne firmy ASUS, pracujące na procesorach Intel: utlrabooki z serii VivoBook, tablety VivoTab oraz Fonepady. Zainstalowana na nich specjalna aplikacja, w formie krótkiej zabawy, polegającej na wybraniu trzech słów-kluczy, przeniesie uczestników w kilka egzotycznych miejsc. Na ekranie urządzenia będzie można zobaczyć siebie w jednej z dziesięciu dostępnych wirtualnych scenerii.
Kampania In Search of Incredible będzie trwała trzy tygodnie. Począwszy od 17 maja br., co weekend zostaną otwarte kolejne strefy. W dniach 17-19 maja br. – Dworzec Centralny Warszawa, 24-26 maja br. – Dworzec w Katowicach, 31 maja-2 czerwca br. – Dworzec Gdynia Główna. Celem akcji jest promocja urządzeń mobilnych ASUS VivoBook, ASUS VivoTab i ASUS Fonepad, pracujących na procesorach wyprodukowanych przez firmę Intel.
Referent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze