25.04.13, 00:52

Shi events zmienia nazwę na Shi Communication

Logo Shi Communications
fot.: materiały prasowe

Agencja Shi events, obecna na rynku polskim od czerwca 2006 roku, przyjmuje od maja br. nazwę Shi Communication. Zmiana ta wiąże się m.in. z poszerzeniem oferty usług o dystrybucję telewizji tematycznych w Polsce. 

Shi events nieprzerwanie od siedmiu lat przygotowuje i prowadzi kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizuje wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek.

Na początku 2013 roku firma przeszła reorganizację, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Agencja wprowadziła nową nazwę, odświeżyła stronę internetową, założyła oficjalny profil na Facebooku, ale przede wszystkim znacząco poszerzyła zakres oferowanych usług. Działania te stwarzają szanse wprowadzenia nowych kanałów z propozycji 3Vision Distribution Group, reprezentowanej przez Shi Communication.

Bogactwo i zróżnicowanie oferty programowej, przygotowanej dla polskich widzów ma zaspokoić gusta miłośników sportu, rozrywki i muzyki. Kanał Fitness TV, który jest pionierem na polskim rynku, poświęconym tematyce zdrowego trybu życia, a to wszystko z udziałem popularnych intrukturów fitness. Inne kanały takie jak Blackbelt TV, Motorvision TV czy Havoc są połączeniem tematów motoryzacyjnych, sztuk walki i sportów ekstremalnych, dostępne w najwyższej jakości obrazu HD. Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych, a to za sprawą zestawu kanałów: POP, POP Girl, Kix!, a także Tiny Pop, który jest dedykowany tym naprawdę najmłodszym. Ofertę rozrywkową stanowią: True Movies 1, True Movies 2 i True Entertainment - największe gwiazdy Hollywood i najbardziej uznane seriale obyczajowe. Z kolei melomanom dedykowane są takie kanały jak: Kerrang!, Smash Hits!, Kiss i Magic oraz Vintage TV. 

Komentarze

Powiązane

29.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Iluzjonista Y i Piotr Ogiński promują miody marki Pan Mazur
Marka Pan Mazur, producent polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. 
29.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
OAN finalizuje trasformację swojego modelu biznesowego. Teraz stawia na sprzedaż gaming data
Spółka Online Advertising Network (OAN) zakończyła transformację swojego dotychczasowego modelu biznesowego. Rozwijająca swoją ofertę OAN skoncentruje się na sprzedaży gaming data, czyli danych dotyczących graczy z całego świata.
29.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Wojnicka awansuje w Great Minds
Na początku marca br., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
28.03.23, 20:12
| reklama & PR » informacje
CUPRA rozpoczęła współpracę z Rosalíą, gwiazdą muzyki latynoskiej
Marka CUPRA rozpoczęła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i producentką. W jej ramach npowstała kampania, która ma podkreślać, czym jest CUPRA od A do Z. Do działań wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”.
28.03.23, 18:07
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy na TY. Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w miniserialu marki Tyskie
Marka Tyskie rozpoczęła publikację miniserialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego w reżyserii TadeuszaŚliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
28.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Polski Strix przyjmuje do grupy niemiecki Webweit
Polska agencja e-commerce Strix poinformowała o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Strix będzie miał teraz oddziały w Polsce, Holandii (Utrecht) i Niemczech (Frankfurt n. Menem). 
28.03.23, 11:49
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative kreatywnie dla mBanku
Dentsu Creative (wcześniej Isobar) rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem.
28.03.23, 09:31
| reklama & PR » informacje
Marka YORK wybiera w przetargu agencję Chapter1
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki YORK, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
27.03.23, 17:41
| reklama & PR » informacje
Euvic Performance opracowała nowy serwis dla GRUPY CSV
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance) została wybrana przez Grupę CSV, działającą na rynku lakierniczym w zakresie dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu csv.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.