05.04.13, 11:49
Good One Group dla Toys”R”Us
Toys"R"Us - największa na świecie firma specjalizująca się w sprzedaży zabawek oraz produktów dla dzieci i młodzieży rozstrzygnęła przetarg na wieloaspektową obsługę marki. Przetarg wygrała grupa kapitałowa Good One Group.
Poszczególne agencje tworzące Good One Group od 1 kwietnia br. zajęły się obsługą marki Toys"R"Us . Za media relations, obsługę PR i doradztwo w zakresie wizerunku odpowiadać będzie Good One PR. Administracją strony internetowej Toys"R"Us zajmie się agencja interaktywna BloomNet, zaś za obsługę marki w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych odpowiadać będzie agencja social-mediowa Social Lama. Za koordynację wszystkich wymienionych działań będzie odpowiedzialny Marek Janota - pełniący funkcję PR managera w Good One PR. Pozostałe osoby dedykowane do obsługi Klienta to Marcin Górecki z Good One PR, Weronika Świerzewska z BloomNet oraz Natalia Drobniak z Social Lamy.
Umowa między Toys"R"Us a Good One Group została podpisana na czas nieokreślony.
Komentarze