26.04.12, 08:38
Agencja K2 zaprojektowała serwis SKO
Agencja K2, w ramach stałej współpracy z PKO Bankiem Polskim, zaprojektowała serwis bankowości elektronicznej, adresowany do dzieci uczestniczących w programie Szkolnych Kas Oszczędności, prowadzonym przez Bank.
Po zalogowaniu w serwisie możliwe jest sprawdzanie stanu konta, zarządzanie oszczędnościami, zapoznanie się z historią oszczędzania, zbieranie specjalnych odznak i korzystanie z wielu innych przydatnych narzędzi. Dziecko może zmienić ustawienia swojego profilu, wybrać wygląd serwisu i dźwięki.
Agencja jest odpowiedzialna za architekturę informacji, przeprowadzenie badań prototypu z udziałem dzieci, przygotowanie wersji demonstracyjnej serwisu, projekt graficzny, animacje i udźwiękowienie całości. "Projektowanie serwisu transakcyjnego dla dzieci było dla nas intrygującym wyzwaniem. Chcieliśmy opowiedzieć o trudnym "dorosłym temacie", jakim są finanse, w sposób zrozumiały i przede wszystkim atrakcyjny dla młodego odbiorcy. Musieliśmy na chwilę zapomnieć o naszych bogatych doświadczeniach z systemami transakcyjnymi dla dorosłych i spojrzeć na świat oczami naszych użytkowników" – mówi Paulina Rzymska, Senior User Experience Architect K2. Ważny etap projektowania stanowiły badania użyteczności, z wykorzystaniem indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz testów zadaniowych przeprowadzonych na prototypie.
Serwis został wdrożony przez Inteligo Financial Services.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze