06.04.12, 21:17
Marquard kupił trzy serwisy i jedną platformę blogową
Marquard Media Polska poinformował o podpisaniu umowy zakupu portali internetowych: kozaczek.pl, zeberka.pl, plotkara.pl oraz platformy blogowej bloblo.pl.
Marquard Media Polska podpisał umowę zakupu portali internetowych: kozaczek.pl, zeberka.pl, plotkara.pl oraz platformy blogowej bloblo.pl. Akwizycja ta, zapowiadana już wcześniej, ma sytuować Marquarda na zupełnie nowej, porównywalnej do konkurencji pozycji w świecie Internetu. Łączna liczba unikalnych użytkowników serwisów po połączeniu wyniesie prawie 3,5 mln przy ponad 30 mln odsłon.
„Kozaczek.pl to przykład fantastycznego rozwoju niezależnego portalu, z powodzeniem konkurującego z rynkowymi rekinami ” – twierdzi Tomasz Zięba, Prezes Marquarda. "Zeberka.pl to bodaj najszybciej rosnący serwis poświęcony modzie. A co najważniejsze i najcenniejsze – oba brandy dalekie są od panoszącej się na rynku ordynarnej tabloidyzacji. Idealnie współgra to z zasadami, którym jesteśmy wierni jako Wydawnictwo; i to się nie zmieni ” - dodaje Zięba.
Transakcja zostanie zakończona i operacja włączona w struktury Marquarda do końca kwietnia br. Najsilniejsze brandy on-linowe Marquarda: milionkobiet.pl i ckm.pl zostaną połączone z nabywanymi portalami w ramach Grupy Marquard.
Kordian Wesołowski sprawował będzie funkcję Dyrektora połączonych aktywności. Iza Kaczmarek pozostanie Redaktorem Naczelnym serwisu zeberka.pl, zaś Daniel Kaczmarek będzie pełnił dwie funkcje: Wydawcy zakupionych serwisów oraz Doradcy Zarządu ds.rozwoju mediów elektronicznych.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze