06.04.12, 21:16

Rebranding spółki energetycznej Centrozap

Agencja Fastline Advertising & Interactive przeprowadza rebranding spółki energetycznej Centrozap. Odtąd firma będzie działać pod brandem Ideon. Agencja stworzyła nową nazwę, logotyp i brand visual Ideonu.

Agencja Fastline Advertising & Interactive przeprowadza rebranding spółki energetycznej Centrozap. Odtąd firma będzie działać pod brandem Ideon. Agencja stworzyła nową nazwę, logotyp i brand visual Ideonu.
 
Główne wartości biznesowe stworzonej przez Fastline marki i zarazem trzy wiodące idee to potencjał, rozwój i zaufanie. Zadaniem agencji było spójne ich zakomunikowanie poprzez nowy brand, który zgodnie z briefem klienta miał być: nowoczesny, wiarygodny, męski i szybko zarządzany.

Poszukiwania właściwego rozwiązania zajęły agencji ponad trzy miesiące. "W tym czasie analizowaliśmy kilka ścieżek kreatywnych, które miały prowadzić do zakomunikowania wartości marki. Pierwszym jej elementem jest słowo „idea“, odnoszące się do trzech głównych wartości biznesowych. Jednocześnie skoncentrowaliśmy się na energii, która jest domeną naszego klienta i tak zrodził się drugi człon nazwy  - „ON“ oznaczający po angielsku włączenie. Połączenie tych dwóch członów dało nam IDEON "  – wyjaśnia proces twórczy Mariusz Miękoś, dyrektor zarządzający i kreatywny agencji Fastline Advertising & Interactive.

Dodatkowym elementem projektu było stworzenie brand line’u, który dobrze pozycjonuje markę na rynku energetycznym. "Wspólnie z klientem uznaliśmy, że do marki idealnie pasuje określenie „power of energy“, podkreślające siłę marki do wchodzenia w nową epokę w rozwoju firmy i odnoszenia zwycięstw " – wyjaśnia Miękoś. Marka Ideon mówi: „idee włączają energię”. Szef Fastline podkreśla, że po raz pierwszy w historii tworzenia marek przez Fastline, to co mówi brand stało się jednocześnie hasłem reklamowym „Nowe idee włączają nową energię”.

Nowatorskim rozwiązaniem zaproponowanym przez Agencję jest możliwość zastosowania logotypu w kilkunastu wersjach kolorystycznych w zależności od obszaru działania firmy lub kontekstu komunikacji. Zasady stosowania kolorystyki logotypu szczegółowo określa manual. Stałymi elementami logotypu Ideon będą zawsze krój czcionki i czerwona kropka w logo w literze „o”.

29 marca 2012 roku Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Centrozap SA podjęło uchwałę o zmianie nazwy Spółki na Ideon SA. Spółka formalnie zmieni nazwę po zakończeniu trwającego wciąż procesu rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Komentarze

Powiązane

26.02.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania. Kampania marki Betadine VAG
Ruszyła przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska. To pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w 2023 r. przetargu.
26.02.24, 17:31
| reklama & PR » informacje
Sos Pieczeniowy WINIARY. Nabieraj ze smakiem. Kampania sosów pieczoniowych
Sosy pieczeniowe WINIARY to produkt promowany w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
26.02.24, 15:45
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Prawie 550 tys. zł za spot podczas meczu Polska - Francja. Biuro Reklamy TVP ogłosiło ofertę na UEFA EURO 2024
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
26.02.24, 14:03
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard wygrała przetarg Frito Lay Poland
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką z portfolio firmy PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
26.02.24, 11:54
| reklama & PR » informacje
KINESSO obsługuje Porsche Inter Auto w digitalu
Agencja KINESSO odpowiada za obsługę Porsche Inter Auto w Digitalu. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
26.02.24, 09:32
| reklama & PR » informacje
Van Purr będzie dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to już kolejny rok współpracy między marką a agencją.
24.02.24, 21:10
| reklama & PR » informacje
Zasmakuj w wygranej. 100 tys. zł główną nagrodą w loterii marki Winiary
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla majonezów marki WINIARY pod hasłem „Zasmakuj w wygranej!”.
24.02.24, 19:11
| reklama & PR » informacje
Butcher’s Pet Care promuje karmę dla psów i kotów
NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care, realizuje kampanię promującą karmę dla psów i kotów.
24.02.24, 13:44
| reklama & PR » informacje
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek wystartowała wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która ma wpisywać się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich.
23.02.24, 19:45
| reklama & PR » ludzie
Zofia Dutkowska awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską na stanowisko senior music creative.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.