06.04.12, 21:16

Nasza Klasa szuka młodych przedsiębiorców

Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.

Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.

Nasza Klasa sp. z o.o. przedstawiła propozycję dla osób prowadzących start-upy lub zamierzających tworzyć własne firmy związane z Internetem i nowymi technologiami. Ta propozycja to iNKubator - projekt, w którym młody przedsiębiorca może uzyskać know-how od cenionych ekspertów z branży oraz wsparcie technologiczne i finansowe od Naszej Klasy.

"Szukamy dobrych projektów – jak nikt inny na rynku wiemy, czego potrzeba początkującym przedsiębiorcom z branży internetowej. Młodym projektom zapewniamy stałą współpracę z mentorami oraz potencjalnymi inwestorami. Skoncentrujemy się na produktach i usługach, które odpowiadają na potrzeby Użytkowników Internetu lepiej niż dotychczasowa oferta rynku " - mówi Jakub Borkowski, New Venture Manager w Naszej Klasie i koordynator projektu iNKubator.

Podjęcie współpracy rozpoczyna się od zgłoszenia projektu na stronie inkubator.nk.pl, następnie projekt jest analizowany przez grono ekspertów. Po pozytywnej weryfikacji start-up otrzymuje merytoryczne wsparcie mentorów podczas miesięcznej preinkubacji, która przygotowuje młodych biznesmenów do prezentacji swojego pomysłu przed inwestorami. To spotkanie otwiera drogę do rocznej inkubacji, podczas której nowo założona spółka z o.o. otrzyma wsparcie merytoryczne, finansowe (do 230 000 zł), organizacyjne oraz technologiczne (przestrzeń biurowa, infrastruktura IT), a także marketingowe (możliwość wykorzystania kampanii reklamowej w ramach portalu nk.pl).

Wśród mentorów, którzy już potwierdzili swoje zaangażowanie w projekt znajdują się m.in.: Maciej Popowicz (pomysłodawca, jeden z założycieli i pierwszy prezes Naszej Klasy), Michał Sadowski (prezes zarządu Brand24 S.A.), Łukasz Szymula (Country Manager, TradeDoubler Sp. z o.o.), dr Dariusz Tworzydło (prezes zarządu Exacto Public Relations sp. z o.o., Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Warszawski), Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), Rafał Brzoska (prezes, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl), Maciej Budzich (autor bloga o mediach, marketingu i internecie – blog.mediafun.pl), Jacek Jankowski (VP Games & Products w Hypnotized), Przemek Pluta (PayPal), Marcin Szałek (założyciel CityDeal.pl, obecnie Groupon.pl).

Komentarze

Powiązane

16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
14.02.24, 10:26
| internet » badania rynku
Pomponik.pl pozostaje liderem wśród serwisów plotkarskich
Pomponik.pl (Interia) w styczniu 2024 r. osiągnął rekordowy wynik – 8,8 mln RU. Serwis zdecydowanie wyprzedził inne serwisy plotkarskie. 
08.02.24, 17:30
| radio » informacje | internet » informacje
newonce zmienia strategię i odchodzi od modelu subskrypcyjnego
newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego br. otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów.
08.02.24, 10:19
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Youtuberzy promują włoski region Piemont w ramach kampanii Qual'Italy
Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.
07.02.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Jarosław Machocki wcześniej związany z Gremi Media, przechodzi do Iberionu
Do Iberionu dołączył Jarosław Machocki. Spółka zapowiada, że to pierwszy z ponad dziesięciu transferów, które spółka ogłosi w połowie lutego br.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

do 14.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 12.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.