06.04.12, 21:16

Serwis National Geographic Channel w portalu Gazeta.pl

National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.

National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.

W serwisie NGC.Gazeta.pl publikowane są materiały wideo, galerie zdjęć oraz opisy programów emitowanych w National Geographic Channel i Nat Geo Wild – m.in. „Megafabryki”, „Tabu” i „Katastrofy w przestworzach”, a także materiały poświęcone przyrodzie, podróżom, społeczeństwu, historii, nowym technologiom oraz motoryzacji. Na stronie znajduje się również strefa rozrywki z interaktywnymi aplikacjami oraz ramówka telewizyjna kanałów z portfolio National Geographic.

Internauci, dzięki integracji serwisu NGC.Gazeta.pl z Podroze.Gazeta.pl, mają ułatwiony dostęp do treści publikowanych w obydwu serwisach. "Cieszymy się, że National Geographic Channel powierzył nam opiekę nad swoim serwisem" – mówi Maciej Wicha, dyrektor ds. partnerstw i rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory. "Dzięki świetnym treściom National Geographic Channel możemy zaoferować naszym użytkownikom nie tylko artykuły i galerie zdjęć, ale również doskonałej jakości materiały wideo. Łączymy nasze kompetencje internetowe z multimediami naszego Partnera, udostępniając dodatkową i wartościową platformę dystrybucji i dotarcia do widza, liczymy również na zainteresowanie reklamodawców obecnością przy jakościowych treściach" - dodaje Wicha.

"Uważamy, że ta współpraca przyniesie obopólne korzyści. Użytkownicy portalu Gazeta.pl zyskają wyjątkowy dostęp do ludzi i wydarzeń, możliwy dzięki powiązaniu stacji z Towarzystwem National Geographic, a National Geographic Channel zyska nowych entuzjastów" - mówi Carlos Ortega, SVP - Regional Director Central&Eastern Europe FOX International Channels. "Współpraca ta wspiera konsekwentnie realizowaną przez nas strategię rozwoju kanału oraz wartości National Geographic na rynku polskim. Poprzez stale rosnące inwestycje w zakup kontentu, akcje marketingowe i działania operacyjne, staramy się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających odbiorców. Dalszy rozwój strony internetowej, zwiększanie liczby materiałów multimedialnych sprawi, że strona będzie doskonałym narzędziem do rozpowszechniania treści online, a także do wszelkiego rodzaju łączonej promocji telewizji z Internetem" - dodaje Ortega.

NGC.Gazeta.pl wzbogaci ofertę serwisów turystycznych Gazeta.pl o wartościowe treści wideo poświęcone tematyce przyrodniczej, podróżniczej, historycznej i technologicznej, a także o unikatowe galerie zdjęć. Gazeta.pl posiada również popularny serwis Podroze.Gazeta.pl poświęcony turystyce, a także społecznościową stronę Kolumber.pl, gdzie użytkownicy opisują swoje podróże i publikują zdjęcia.

W ramach współpracy z National Geographic Channel Gazeta.pl odpowiada też za sprzedaż reklam w serwisie NGC.Gazeta.pl. Projekty specjalne oraz kampanie reklamowe obsługuje biuro reklamy Gazeta.pl, natomiast za reklamę wideo odpowiada sieć AdPlayer.

Komentarze

Powiązane

18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
14.02.24, 10:26
| internet » badania rynku
Pomponik.pl pozostaje liderem wśród serwisów plotkarskich
Pomponik.pl (Interia) w styczniu 2024 r. osiągnął rekordowy wynik – 8,8 mln RU. Serwis zdecydowanie wyprzedził inne serwisy plotkarskie. 
08.02.24, 17:30
| radio » informacje | internet » informacje
newonce zmienia strategię i odchodzi od modelu subskrypcyjnego
newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego br. otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.