06.04.12, 21:15

Kampania lokat w Kredyt Banku

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30” spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia. Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30”spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.

"Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych" - powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii. ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku. W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe. Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

Spoty w reżyserii Jana Hryniaka wyprodukował Opus Film. Zdjęcia wykonał Jacek Poremba, media zakupił Starcom. Za kampanię ze strony Kredyt Banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
22.05.24, 15:20
| reklama & PR » informacje
Własne M w Wielkim Mieście. Alior Bank promuje kredyty hipoteczne
Alior Bank rozpoczął kampanię marketingową, która promuje nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy