06.04.12, 21:15

Kampania lokat w Kredyt Banku

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30” spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia. Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30”spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.

"Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych" - powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii. ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku. W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe. Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

Spoty w reżyserii Jana Hryniaka wyprodukował Opus Film. Zdjęcia wykonał Jacek Poremba, media zakupił Starcom. Za kampanię ze strony Kredyt Banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga.

Komentarze

Powiązane

09.10.24, 10:36
| reklama & PR » ludzie
Karolina Szaniawska i Daniel Portka z nowymi rolami w agencja hoh
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze firmy. Mają mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
09.10.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Havas PR Warsaw poszerza zespół liderów
Havas PR Warsaw awansował trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
09.10.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
monday group otwiera dział Consumer. Na jego czele Dagmara Marszycka
monday group utworzyła nowy dział Consumer, który ma specjalizować się w kompleksowej obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu stanęła Dagmara Marszycka, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
08.10.24, 20:33
| reklama & PR » informacje
Dobrze być w Allianz. Kamil Stoch zachęca w kampanii, by dołączyć do drużyny Allianz
Allianz Polska kontynuuje rozpoczętą w 2023 r. współpracę z Kamilem Stochem, skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
08.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
KERRIS odpowiada za nowy projekt digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it (Grupa Pracuj) rozpoczęła projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
08.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Nikodem Sarna w Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączył Nikodem Sarna, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W agencji objął stanowisko head of MarTech & CX.
08.10.24, 14:11
| reklama & PR » ludzie
Marcin Rafałowski oraz Bianka Grzyb w Rokmates. Agencja zmieniła siedzibę
W ostatnim czasiedo agencji influencer marketingu Rokmates dołączyli Marcin Rafałowski (Influencer Manager) oraz Bianka Grzyb(Senior Account Managerka). Firma zmieniła również swoją siedzibę.
08.10.24, 12:12
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
#zróbsobiedobrze. Kampania społeczna Chillizet
Wystartowała kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października br. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
08.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image otwiera studio serwisowe w Forcie Mokotów
Platige Image otwiera Platige Service Hub, studio serwisowe zlokalizowane w Forcie Mokotów w Warszawie. Po kilku latach działalności w budynku Dantex na Mokotowie, firma wraca do własnych pomieszczeń.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.