06.04.12, 21:15
Kampania lokat w Kredyt Banku
Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.
Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.
Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30” spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia. Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30”spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.
"Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych" - powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.
Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii. ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku. W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe. Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.
Spoty w reżyserii Jana Hryniaka wyprodukował Opus Film. Zdjęcia wykonał Jacek Poremba, media zakupił Starcom. Za kampanię ze strony Kredyt Banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga.
Komentarze