06.04.12, 21:13
Codemedia dla TESCO
TESCO prowadzi serwis wielkanocny w portalu Onet.pl. Za kreację, strategię oraz zakup mediów odpowiada Codemedia SA.
TESCO prowadzi serwis wielkanocny w portalu Onet.pl. Za kreację, strategię oraz zakup mediów odpowiada Codemedia SA.
Realizowana przez dom mediowy Codemedia SA promocyjna kampania z serwisem wielkanocnym TESCO jest prowadzona w portalu Onet.pl, który w badaniach ilościowych i jakościowych osiągnął najlepsze wyniki w dotarciu do grupy celowej Tesco. Akcja właśnie wystartowała i potrwa do 10 kwietnia br.
„W nowym serwisie wielkanocnym TESCO internauci znajdą nie tylko porady i przepisy na przepyszne dania, ale także będą mogli przypomnieć sobie czasy dzieciństwa i trochę się zrelaksować, dzięki grze „Henio łapie jajka”. Mamy nadzieję, że wielkanocna sekcja na portalu Onet.pl przypadnie do gustu naszym Klientom. Oczywiście, zapraszamy do częstego odwiedzania zarówno serwisu, jak i sklepów TESCO” – powiedział Piotr Mrzygłód , kierownik marketingu TESCO. „Amatorzy sztuki kulinarnej, a także osoby szukające inspiracji wielkanocnych znajdą z pewnością wiele cennych ciekawostek w sekcji ‘Zwyczaje Wielkanocne’ oraz zakładce ‘Wielkanocne Gotowanie’. W serwisie nie zabraknie też – zgodnie z ideą marki TESCO – informacji o aktualnych promocjach w firmowych sklepach, ułatwiających przygotowanie Świąt” – dodała Anna Gruszka, Co-managing & Strategic Director Codemedia.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze