06.04.12, 21:12
Magazyn.they.pl – nowy tytuł w grupie czasopism o e-marketingu
Na rynku debiutuje „Magazyn.they.pl” - periodyk traktujący o zagadnieniach e-marketingu w przystępnej formie.
Na rynku debiutuje „Magazyn.they.pl” - periodyk traktujący o zagadnieniach e-marketingu w przystępnej formie. Wydaje go agencja marketingu internetowego THEY.PL z myślą o osobach pragnących dowiedzieć się więcej na temat promocji w Internecie, bez konieczności posiadania szerokiej wiedzy analitycznej.
Podstawowym celem autorów magazynu jest edukacja. Adresują swe czasopismo do szerokiego grona odbiorców, uprzystępniając mu zagadnienia z zakresu marketingu internetowego poprzez wypowiedzi eksperckie praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz wywiady z ciekawymi gośćmi z różnych środowisk biznesowych.
"Marketing internetowy to nie czarna magia. Każdy, w podstawowym zakresie, może zrozumieć rządzące nim prawa. Pragniemy uświadamiać polskim przedsiębiorcom, jaki potencjał drzemie w Internecie. Chcemy także, by wybory przez nich dokonywane, w zakresie podejmowanych działań e-marketingowych, były świadome. To główne założenia inicjatywy THEY.PL" – objaśnia Maciej Miszczuk, Dyrektor Zarządzający THEY.PL.
Magazyn agencji THEY.PL ma wyróżniać także szata graficzna na najwyższym poziomie oraz nietypowy format, charakterystyczny bardziej dla dzienników niż typowych magzynów. Za duże arkusze wypełnione najlepszej klasy grafiką dwuwymiarową odpowiada studio graficzne Ortografika.
„Magazyn.they.pl” wydawany będzie jako nieregularnik. Kolportowany jest bezpłatnie.
Komentarze