06.04.12, 21:12

Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z portalem o2.pl

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia bieżącego roku.

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia bieżącego roku.

Umowa o współpracy zakłada, że sieć Evolution będzie sprzedawać powierzchnię reklamową w jedenastu serwisach z portfolio o2. Wśród witryn objętych porozumieniem są między innymi: sfora.pl, hotmoney.pl, biztok.pl, sfora.biz, autokrata.pl i pudelek.tv. Łączny zasię wszystkich tych serwisów to ponad 2,2 mln użytkowników (RU) i ok. 70 mln PV (Megapanel PBI/Gemius, 01/2012). Serwisy te wejdą w skład  kanałów tematycznych, takich jak Biznes i Gospodarka, Moto Speed, Enterta!ment, Men's World, News & Media, Teenagers.

"Umowa z o2 ma dla nas duże znaczenie i charakter strategiczny. Portale i sieci reklamowe postrzegane są raczej jako konkurencja, tym bardziej ważne jest to partnerstwo i tym bardziej podkreśla rosnącą rolę Evolution na rynku reklamy internetowej" - mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.

"Umowa z siecią Evolution jest dla o2 kontynuacją działań rozpoczętych w 2007 roku polegających na dopuszczaniu sieci reklamowych do niewyłącznej sprzedaży pojedynczych witryn w celu zapewnienia tym projektom nowych źródeł finansowania" - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2., która ma w swoim portfelu ponad 60 witryn.

Umowa ma charakter wyłączności sieciowej i została zawarta na czas nieokreślony.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.