06.04.12, 21:11
Monster High debiutuje na rynku
Na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.
28 marca br. na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.
Bohaterami magazynu są przerażająco fantastyczne nastolatki ze Straszyceum – Monster High. To dzieci, bądź najbliżsi znanych potworów i straszliwych postaci, jak Dracula, Mumia, Meduza, Frankenstein, zombie, czy wilkołak. Nie straszą, ale zabijają stylem i przewrotnym humorem. W każdym numerze jest miejsce na komiksy, nowinki modowe, informacje o książkach, czy filmach. W pismie znajdują sie psychozabawy, testy i quizy. Wśród dodatków dołączanych do każdego numeru pisma są prezenty. W pierwszym numerze jest to bransoletka.
Cena egzemplarza wraz z prezentem wyniesie 7,99 zł. Wprowadzenie pisma wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych na kanałach TVP, Disney Channel, teleTOON+, Nickelodeon, a także działania w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Monster High jest marką zabawek i produktów licencyjnych dla dziewczynek firmy Mattel. Redaktorem prowadzącym jest Magdalena Jaworska.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze