06.04.12, 21:11

#InGdansk – nowa kampania social media dla Gdańska

Ruszyła nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów.

Ruszyła nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów. W działaniach zostaną wykorzystane kanały społecznościowe najlepiej dopasowane do zainteresowań i stopnia wykorzystania nowych technologii przez osoby z grupy docelowej – Twitter, Foursquare, Facebook, a także Google+. Kampania opierać się będzie na promowaniu hashtagu #InGdansk, a działania będą prowadzone w języku angielskim. Koncepcję przygotowała agencja Personal PR.

"Kampania ma na celu promowanie Gdańska szczególnie podczas UEFA Euro 2012TM. Spodziewamy się, że Gdańsk w tym czasie może odwiedzić nawet  kilkaset tysięcy zagranicznych turystów. Jako Miasto Gospodarz chcemy zaoferować naszym gościom jak najciekawsze atrakcje i umożliwić im poznawanie miasta poprzez dobrą zabawę" – mówi Anna Zbierska, Dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

#InGdansk to wspólne hasło dla wszystkich wykorzystanych w kampanii kanałów. Szczególny nacisk zostanie położony na obecność Gdańska w serwisach Twitter i Foursquare. "Działania te są zintegrowane z komunikacją w pozostałych kanałach, na Facebooku i Google+. Aktualnie współpracujemy z Foursquare’m w celu aktywizacji różnych atrakcyjnych lokalizacji w Gdańsku tak, by podczas UEFA Euro 2012TM turyści mogli korzystać z ciekawych ofert" – mówi Marta Laskowska, Social Media Manager w Personal PR.

W kampanii zaplanowano też różne konkursy. Między innymi, na czas UEFA Euro 2012TM zostanie wyłoniony korespondent w social media, który będzie relacjonował wydarzenia i promował #InGdansk wśród osób odwiedzających miasto. W ten sposób w promowanie miasta zostaną zaangażowani także mieszkańcy.

"Wykorzystanie hashtagu #InGdansk daje nam perspektywę kontynuacji spójnych działań promocyjnych także po zakończeniu UEFA Euro 2012TM. Planujemy promowanie #InGdansk również offline. Informacja o hashtagu będzie pojawiać się w różnego rodzaju materiałach promocyjnych miasta, między innymi w reklamach w zagranicznej prasie" – mówi Ewa Salamon z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

Za koncepcję i realizację działań w kampanii, w tym pomysł promowania Gdańska poprzez hashtag #InGdansk, odpowiedzialna jest gdańska agencja Personal PR, której oferta została wybrana spośród innych agencji z całej Polski. O wyborze agencji zadecydował pomysł, zaproponowany sposób komunikacji i kompleksowość działań.

Komentarze

Powiązane

22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
22.09.23, 11:31
| reklama & PR » informacje
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
22.09.23, 10:13
| reklama & PR » informacje
ORLEN zakończył rebranding na słowackim rynku
W tym roku ORLEN prawie dwukrotnie powiększył sieć swoich stacji na Słowacji. Wszystkie 90 stacji działa już pod marką ORLEN. Po zakończeniu rebrandingu, ORLEN koncentruje się m.in. na poszerzeniu oferty pozapaliwowej. 
22.09.23, 08:58
| reklama & PR » informacje
Wolę Wolt. Wolt proponuje rozwiązania na codzienne dylematy
Wolt, platforma specjalizująca się w usługach food-delivery i quick-commerce, rusza ze swoją pierwszą kampanią 360 pod tytułem „Wolę Wolt”. Działania prowadzone w kanałach offline i online mają pokazywać, że sposób na radzenie sobie z codziennymi dylematami jest prosty i wygodny, właśnie dzięki aplikacji Wolt.
22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
21.09.23, 19:49
| reklama & PR » informacje
Oreo partnerem podcastu Co powie tata?
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie ma odejść w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”.
21.09.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
We Celebrate You. Jubileuszowa kampania Early Stage
We wrześniu br. wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage.
21.09.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Avon sponsorem tytularnym koncertów sanah Uczta nad Ucztami
Artystka młodego pokolenia i marka beauty ruszyły wspólnie w stadionową trasę koncertową, celebrując Ucztę nad Ucztami powered by Avon. Występom sanah towarzyszą atrakcje dostarczone przez Avon w dedykowanych strefach POP−UP i Chill Out.
21.09.23, 09:44
| reklama & PR » ludzie
Milena Wieleńska w zespole Veovee
Zespół agencji Veovee zasiliła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko Account Managera.
21.09.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Inni też popełniają błędy. Zwolnij. Infrastruktury z nową kampanią społeczną
Najnowszym spotem „Inni też popełniają błędy. Zwolnij” Ministerstwo Infrastruktury zwraca się do kierowców z emocjonalnym i drastycznym apelem o zdjęcie nogi z gazu. Dlaczego? W 2022 r. w Polsce, z winy kierujących pojazdami, doszło do 19 373 wypadków, co daje aż 90,9 proc. z łącznej liczby 21 322 wypadków drogowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.