06.04.12, 21:10

Marka Dulux z nową kampanią reklamową

Pod hasłem „Czas na zmianę” rusza nowa kampania reklamowa Dulux. Ma ona charakter wizerunkowy i wspiera relaunch marki na polskim rynku.

26 marca br. pod hasłem „Czas na zmianę” rusza nowa kampania reklamowa Dulux. Ma ona charakter wizerunkowy i wspiera relaunch marki na polskim rynku.

Kampania Dulux nawiązuje do globalnego pozycjonowania marki opartego na idei „Let’s Colour”. Dodawanie kolorów, do którego zachęca marka Dulux, znajduje odzwierciedlenie w spocie telewizyjnym prezentującym młodą kobietę niezadowoloną z bezbarwności, która ją otacza. Nadszedł czas na zmianę! Bierze więc sprawy w swoje ręce i za pomocą aplikacji komputerowych wybiera kolor Dulux, dzięki któremu otaczający ją świat staje się piękniejszy i wszyscy mogą poczuć się w nim lepiej. 

Celem tegorocznej kampanii jest budowanie wizerunku marki Dulux jako katalizatora pozytywnych zmian, marki niosącej inspirację i ułatwiającej dokonywanie transformacji w naszym otoczeniu.

Szeroko zakrojona kampania wspiera globalny relaunch Dulux. Oprócz nowego brandingu w spocie pojawia się również opakowanie flagowego produktu marki Dulux, emulsji Kolory Świata w nowym designie zaprojektowanym przez polski zespół agencji Dragon Rouge.

Ta największa w historii marki kampania rozpoczęła się 26 marca spotem telewizyjnym, a następnie obejmie prasę oraz Internet. Działania potrwają do końca września br. Za kreację odpowiedzialny jest globalny zespół marki Dulux współpracujący z agencją Talents Only z siedzibą w Paryżu, za planowanie i zakup mediów – MediaCom, z kolei za działania Public Relations na polskim rynku – agencja Ciszewski MSL.

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Hanna Dworak awansowała w Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo i obecnie jako Senior Project Manager zarządza ośmioosobowym zespołem. W agencji pracuje od roku i do tej pory zajmowała stanowisko Project Manager.
16.04.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Skosztujże! Wawel promuje Mieszankę Krakowską
Przez cały kwiecień br. trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” ma nawiązywać do krakowskich regionalizmów i podkreślać miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek w czekoladzie.
16.04.24, 10:17
| reklama & PR » informacje
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 19:23
| reklama & PR » informacje
Michel Moran w kampanii TV marki Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran. Kucharz zabrał udział w najnowszej kampanii reklamowej.
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
15.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna w przetargu wygrywa obsługę Tommee Tippee
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.
14.04.24, 22:23
| reklama & PR » ludzie
Sonia Dudek w szeregach Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sonia Dudek, która objęła stanowisko Junior Art Director.
14.04.24, 17:25
| reklama & PR » informacje
Agencja Chromatique dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwi agencji dołożenie w branży swojej cegiełki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy