06.04.12, 21:10
Marka Dulux z nową kampanią reklamową
Pod hasłem „Czas na zmianę” rusza nowa kampania reklamowa Dulux. Ma ona charakter wizerunkowy i wspiera relaunch marki na polskim rynku.
26 marca br. pod hasłem „Czas na zmianę” rusza nowa kampania reklamowa Dulux. Ma ona charakter wizerunkowy i wspiera relaunch marki na polskim rynku.
Kampania Dulux nawiązuje do globalnego pozycjonowania marki opartego na idei „Let’s Colour”. Dodawanie kolorów, do którego zachęca marka Dulux, znajduje odzwierciedlenie w spocie telewizyjnym prezentującym młodą kobietę niezadowoloną z bezbarwności, która ją otacza. Nadszedł czas na zmianę! Bierze więc sprawy w swoje ręce i za pomocą aplikacji komputerowych wybiera kolor Dulux, dzięki któremu otaczający ją świat staje się piękniejszy i wszyscy mogą poczuć się w nim lepiej.
Celem tegorocznej kampanii jest budowanie wizerunku marki Dulux jako katalizatora pozytywnych zmian, marki niosącej inspirację i ułatwiającej dokonywanie transformacji w naszym otoczeniu.
Szeroko zakrojona kampania wspiera globalny relaunch Dulux. Oprócz nowego brandingu w spocie pojawia się również opakowanie flagowego produktu marki Dulux, emulsji Kolory Świata w nowym designie zaprojektowanym przez polski zespół agencji Dragon Rouge.
Ta największa w historii marki kampania rozpoczęła się 26 marca spotem telewizyjnym, a następnie obejmie prasę oraz Internet. Działania potrwają do końca września br. Za kreację odpowiedzialny jest globalny zespół marki Dulux współpracujący z agencją Talents Only z siedzibą w Paryżu, za planowanie i zakup mediów – MediaCom, z kolei za działania Public Relations na polskim rynku – agencja Ciszewski MSL.
Komentarze