06.04.12, 21:10

Marka Dulux z nową kampanią reklamową

Pod hasłem „Czas na zmianę” rusza nowa kampania reklamowa Dulux. Ma ona charakter wizerunkowy i wspiera relaunch marki na polskim rynku.

26 marca br. pod hasłem „Czas na zmianę” rusza nowa kampania reklamowa Dulux. Ma ona charakter wizerunkowy i wspiera relaunch marki na polskim rynku.

Kampania Dulux nawiązuje do globalnego pozycjonowania marki opartego na idei „Let’s Colour”. Dodawanie kolorów, do którego zachęca marka Dulux, znajduje odzwierciedlenie w spocie telewizyjnym prezentującym młodą kobietę niezadowoloną z bezbarwności, która ją otacza. Nadszedł czas na zmianę! Bierze więc sprawy w swoje ręce i za pomocą aplikacji komputerowych wybiera kolor Dulux, dzięki któremu otaczający ją świat staje się piękniejszy i wszyscy mogą poczuć się w nim lepiej. 

Celem tegorocznej kampanii jest budowanie wizerunku marki Dulux jako katalizatora pozytywnych zmian, marki niosącej inspirację i ułatwiającej dokonywanie transformacji w naszym otoczeniu.

Szeroko zakrojona kampania wspiera globalny relaunch Dulux. Oprócz nowego brandingu w spocie pojawia się również opakowanie flagowego produktu marki Dulux, emulsji Kolory Świata w nowym designie zaprojektowanym przez polski zespół agencji Dragon Rouge.

Ta największa w historii marki kampania rozpoczęła się 26 marca spotem telewizyjnym, a następnie obejmie prasę oraz Internet. Działania potrwają do końca września br. Za kreację odpowiedzialny jest globalny zespół marki Dulux współpracujący z agencją Talents Only z siedzibą w Paryżu, za planowanie i zakup mediów – MediaCom, z kolei za działania Public Relations na polskim rynku – agencja Ciszewski MSL.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3