06.04.12, 21:07

Kampanie promocyjne RMF FM

Radio RMF FM przygotowało dwie kampanie reklamowe promujące Fakty oraz informujące słuchaczy o ubiegłorocznym sukcesie stacji.

W piątek, 16 marca br. rusza kampania „ RMF FM  lider opinii”. Kampania nawiązuje do zeszłorocznego sukcesu RMF FM, który w rankingu Instytutu Monitoringu Mediów zajął pierwsze miejsce wśród stacji radiowych. Kampania obejmuje "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą" i "Dziennik. Gazeta Prawna". Kampania otrzyma także wsparcie na największych polskich portalach internetowych. Kreacja i zakup mediów Dział Promocji Grupy RMF

Natomiast w poniedziałek, 19 marca br. rusza równoległa kampania FAKTÓW, będąca rozszerzeniem obecnej kampanii na wideowallach w Warszawie. Rozszerzenie polega na przeprowadzeniu ogólnopolskiej kampanii w Internecie na portalach: onet, wp.pl, Interia.pl, gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, Rp.pl, Parkiet.com, Uwazamrze.pl. Tak, jak w przypadku wideowalli, na reklamach  będzie wyświetlać się godzina najbliższego wydania Faktów oraz headline z newsem, który się w nich pojawi.

Nowatorska kampania Faktów RMF FM ruszyła w Warszawie na początku grudnia. Na wybranych ekranach cyfrowych wyświetlają się stale aktualizowane komunikaty zachęcające do słuchania Faktów oraz Kontrwywiadu w RMF FM. Komunikaty pojawiają się kilka minut przed serwisami oraz przed Kontrwywiadem. Informacje, odsyłające bezpośrednio  do zawartości serwisu i  Kontrwywiadu, aktualizuje na bieżąco przez newsroom RMF FM. Na potrzeby tej kampanii stworzono specjalny system do aktualizacji komunikatów, po raz pierwszy zastosowany w Polsce. Kampania prezentowana jest na dziewięciu wielkich ekranach Digital Signage w newralgicznych komunikacyjnie punktach Warszawy (budynek Sezamu, Riwiera, Rondo Daszyńskiego, aleja Krakowska). Pomysł i kreację przygotował dział promocji RMF FM, ekrany dostarczyła firma Video Outdoor, w zakupie mediów pośredniczył dom mediowy Miedia Insight.

Komentarze

Powiązane

15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Euro-zet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
08.04.24, 10:51
| radio » ludzie
Anna Paluszek wraca do RMF FM. Będzie wydawczynią publicystyki
Do warszawskiej redakcji RMF FM w kwietniu br. dołączyła Anna Paluszek. Jest wydawczynią rozmów publicystycznych w RMF FM i Radiu RMF24.
08.04.24, 09:40
| radio » wywiady
Kunstkamera, Pogłosy oraz Przegląd prasy zagranicznej w ofercie Dwójki
„Kunstkamera” i „Pogłosy” to audycje debiutujące w ofercie Dwójki. Na antenie pojawią się także „Pprzeglądy prasy zagranicznej” .
08.04.24, 07:30
| radio » informacje
newonce na wiosnę. Nowe formaty i powraca
Wiosna w newonce to powrót do radia – dwadzieścia formatów audio-wideo, w tym kilkanaście nowych, zmiany w paśmie przedpołudniowym i kilka powrotów.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy