06.04.12, 21:05

Naj dwutygodnikiem a Olivia nowoczesnym miesięcznikiem

Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.

Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.

„Naj Magazyn” będzie docelowo wydawany jako dwutygodnik pod marką „Naj” i ma być w ofercie Bauera naturalnym uzupełnieniem dla dwutygodnika „Tina” w grupie młodszych czytelniczek. „Naj” tradycyjnie kupowany był przez czytelniczki młodsze, miejskie, reprezentujące wyższe dochody niż pozostałe dwutygodniki. Zdaniem wydawcy, to bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza, co w połączeniu z planowanym istotnym zwiększeniem sprzedaży, powinno zapewnić dwutygodnikowi „Naj” sukces finansowy.

„Olivia” pozostanie miesięcznikiem. W stosunku do dotychczas realizowanej koncepcji, nabierze bardziej poradniczego, inspirującego i praktycznego charakteru. „Olivia” zachowa wszelkie atrybuty segmentu Premium (duża objętość, klejony grzbiet, lakierowana okładka) i będzie „młodszą siostrą”  dla  „Świata Kobiety” i „Kobiety i Życie”. Adresowana będzie do młodych, aktywnych kobiet, lubiących zmiany, świadomych swoich celów i potrafiących je skutecznie realizować.

W stosunku do obu tytułów zaplanowana jest silna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie, mająca na celu istotne zwiększenie poziomów sprzedaży i lojalności czytelniczej.

W efekcie  oferta Wydawnictwa Bauer w segmencie  poradników będzie obejmowała aż pięć wysokonakładowych magazynów: dwóch dwutygodników („Naj” i „Tina”) i trzech miesięczników („Olivia”, „Świat Kobiety” i Kobieta i Życie”). Mają być one zróżnicowane pod względem charakteru, treści i grupy docelowej, tworząc łącznie szeroką i komplementarną ofertę, zarówno dla czytelniczek jak i dla klientów reklamowych.

Dalsze szczegóły dotyczące zaplanowanych zmian mają zostać zaprezentowane w kolejnych tygodniach.

Komentarze

Powiązane

20.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
19.09.23, 23:00
| prasa » informacje
Bauer wydaje drugi numer magazynu Świat Wiedzy - Extra
20 września br. na rynku prasowym ukaże się drugi numer magazynu „Świat Wiedzy- Extra” (Wydawnictwo Bauer).
19.09.23, 15:00
| prasa » informacje | kultura » książki
Premiera książki PrzyPiSy, czyli krótka historia 8 długich lat Jerzego Baczyńskiego
20 września br. do sprzedaży trafi najnowsza książka Jerzego Baczyńskiego, redaktora naczelnego tygodnika „Polityka”, pt.: „PrzyPiSy, czyli krótka historia 8 długich lat”.
19.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
18.09.23, 13:17
| prasa » informacje
Sprzedaż magazynu Forbes Women rośnie
Według danych wydawcy, czerwcowe wydanie „Forbes Women” (3/2023, RASP Polska) odnotowało sprzedaż o 25 proc. wyższą w stosunku do wydania z poprzedniego roku. Tym samym osiągnęło najwyższy wynik sprzedażowy w tym roku.
18.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
17.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
16.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
15.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
14.09.23, 20:30
| prasa » ludzie
Katarzyna Gaweł z nową funkcją w RAS Polska
Od września br. Katarzyna Gaweł, pełniąca do tej pory rolę Head of Internal Communications, objęła nowo utworzone stanowisko Head of DEI w RAS Polska.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.