06.04.12, 21:05

Grupa Nokaut zadebiutowała na GPW

Akcje serii A i B oraz Prawa Do Akcji serii C Grupy Nokaut SA – gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen – zadebiutowały dziś na rynku podstawowym GPW.

Akcje serii A i B oraz Prawa Do Akcji serii C Grupy Nokaut SA – gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen – zadebiutowały dziś na rynku podstawowym GPW. Cena akcji na otwarciu wyniosła 12,78 zł i była o 6,5% wyższa od ceny emisyjnej. Łączna wartość przeprowadzonej w lutym oferty publicznej Spółki osiągnęła poziom 31 mln zł, a inwestorom przydzielono 2.599.500 akcji po cenie 12 zł za akcję. Grupa Nokaut jest 428. spółką notowaną na GPW i trzecim debiutantem w 2012 roku, a przy tym jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Do obrotu wprowadzonych zostało 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B oraz 1.700.000 PDA serii C. Pracownicy Spółki, będący właścicielami akcji serii B, zobowiązali się do niezbywania swoich akcji przez 3 lata lub do momentu w którym cena rynkowa nie przekroczy 100 PLN za akcję. Oferującym akcje Grupy Nokaut był Dom Maklerski BZ WBK SA.

Cele emisji Grupy Nokaut obejmują m.in. inwestycje w oprogramowanie, w tym uruchomienie platformy transakcyjnej All-in-One oraz rozwój kanału mobilnego i systemu płatności elektronicznych. Strategia Grupy Nokaut zakłada również budowę silnej marki, umocnienie pozycji na rynku krajowym, rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne, a także rozwój oferty o nowe innowacyjne i komplementarne serwisy e-commerce.

Debiut na GPW otwiera dla Grupy Nokaut nowe możliwości. Naszym inwestorom zaoferowaliśmy akcje rentownej i dynamicznie rozwijającej się spółki. Ale nasze plany są bardzo ambitne – mocny numer 1 w Polsce, wejście na rynki innych krajów Unii Europejskiej, poszerzenie dystrybucji o kanał mobilny i dwucyfrowy wzrost na wszystkich poziomach rachunku wyników. Nie wykluczamy też konsolidacji rynku przez akwizycje podmiotów konkurencyjnych i komplementarnych. Dlatego jestem przekonany, że podążymy drogą najdynamiczniej rozwijających się spółek na GPW” – komentuje Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut.

Grupa Nokaut – zgodnie z zapowiedziami – konsekwentnie realizuje politykę rozszerzania skali i zasięgu prowadzonej działalności. Spółka intensyfikuje działania mające na celu wzrost ruchu w prowadzonych serwisach oraz budowę świadomości marki Nokaut przy okazji modelu revenue sharing. Zarząd Grupy koncentruje się na aktywnej współpracy ze strategicznymi partnerami biznesowymi, m.in. w celu zapewnienia wzrostu liczby użytkowników porównywarki Nokaut.pl, dzięki czemu spółka będzie generowała dodatkowe przychody.

Od 1 marca 2012 roku Nokaut.pl obecny jest na portalu Wirtualna Polska. Z kolei 13 marca Grupa Nokaut podpisała partnerską umowę z Agorą, dzięki której Nokaut.pl będzie promowany również na portalu Gazeta.pl. Dzięki zawartym umowom liczba użytkowników porównywarki – która w grudniu 2011 przekroczyła 3 miliony – może wzrosnąć o kolejnych kilkaset tysięcy użytkowników.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 19:00
| radio » informacje | internet » informacje
Prosto z Euro w WP SportoweFakty na czas Euro 2024
Redakcja WP SportoweFakty uruchomiła format „Prosto z Euro”, który prowadzą Marcin Gazda i Paweł Pawłowski. Nowy program to analizy i komentarze dotyczące nie tylko meczów, ale także kulisów całego turnieju.
12.06.24, 18:12
| internet » informacje
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów w Szczecinie 
Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów w Szczecinie. Od teraz użytkownicy aplikacji będa mogli kupować bilety jednorazowe i okresowe na szczecińską komunikację miejską.
12.06.24, 14:15
| internet » informacje
Żyjemy piłkarskim Euro 24. Interia przygotowana na EURO 2024
Na czas EURO 2024 Interia będzie publikować na bieżąco informacje dotyczące wydarzenia. Portal przygotuje także specjalne formaty.
10.06.24, 15:15
| internet » informacje
Grupa WP kupuje 80 proc. udziałów w spółce Creative Eye SRL
Szallas Group należąca do Wirtualnej Polski Holding kupuje 80 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Creative Eye SRL, zarządzającej platformą turystyczną Litoralulromanesc.ro. Wartość transakcji to 16,8 mln euro.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.