06.04.12, 21:04

Warslove.pl – nowy serwis społecznościowy

Spółka pkt.pl uruchomiła nowy serwis społecznościowy warslove.pl. Umożliwi on mieszkańcom stolicy łatwy kontakt z ulubionymi sklepami, lokalami gastronomicznymi, salonami spa, siłowniami, kinami czy instytucjami kulturalnymi oraz korzystanie z atrakcyjnego systemu rabatów na zakup produktów i usług.

Spółka pkt.pl uruchomiła nowy serwis społecznościowy warslove.pl. Umożliwi on mieszkańcom stolicy łatwy kontakt z ulubionymi sklepami, lokalami gastronomicznymi, salonami spa, siłowniami, kinami czy instytucjami kulturalnymi oraz korzystanie z atrakcyjnego systemu rabatów na zakup produktów i usług.

Portale społecznościowe cieszą się w Polsce dużą popularnością. Z serwisów tego typu korzysta blisko dwie trzecie internautów. Polscy użytkownicy równie chętnie korzystają z zakupów online. Wśród najczęściej wymienianych przez internautów zalet kupowania w sieci są: oszczędność pieniędzy (38 proc. wskazań), możliwość nabycia produktów najwyższej jakości (17 proc.) oraz oszczędność czasu (15 proc.). W poszukiwaniu najkorzystniejszych ofert polscy internauci najchętniej korzystają z porównywarek cen (56 proc. kupujących online), serwisów z opiniami użytkowników (53 proc.) oraz serwisów zakupów grupowych (18 proc.). Wśród wyszukiwań generowanych przez internautów coraz większą rolę odgrywają zapytania dotyczące usług oferowanych lokalnie, w pobliżu miejsca zamieszkania użytkowników. Aby ułatwić im dostęp do najatrakcyjniejszych ofert, pkt.pl przygotowało serwis społecznościowy warslove.pl, który oficjalnie zostanie uruchomiony 2 kwietnia br. Obecnie trwa rejestracja użytkowników. Na pierwsze 10 tys. osób czekają bezpłatne karty zniżkowe.

"Warslove.pl to pierwszy serwis tego typu w Polsce. Platforma łączy najpopularniejsze trendy społecznościowe z biznesem. Celem projektu jest budowa społeczności świadomych konsumentów oraz zapewnienie im dostępu do najlepszej oferty usług, zarówno pod względem cenowym, jak i jakościowym, oferowanych na lokalnym rynku. warslove.pl to także szansa dla przedsiębiorców na stworzenie wokół własnych marek grup wiernych klientów oraz nawiązanie z nimi trwałego dialogu. Portal dedykowany jest dla mieszańców Warszawy, jednak mogą korzystać z niego również osoby z innych miast, które np. regularnie odwiedzają stolicę" - mówi Adam Urbanowski, twórca i Brand Manager portalu warslove.pl. "W najbliższej przyszłości planujemy uruchomić podobne serwisy w pozostałych dużych aglomeracjach. Społecznościowe portale regionalne to coś więcej niż biznes. To nasza misja, której celem jest udostępnienie mieszkańcom możliwości oszczędzania podczas wykonywania codziennych aktywności, takich jak zakupy czy korzystanie z usług i rozrywki. Wychodzimy naprzeciw rosnącym cenom, kryzysowi i niskim płacom. Każdego dnia, konsekwentnie będziemy zwiększać listę miejsc, w których członkowie naszej społeczności otrzymają atrakcyjne rabaty" – dodaje Adam Urbanowski.

Dzięki warslove.pl użytkownicy zyskają możliwość korzystania z atrakcyjnego systemu zniżek oferowanych w partnerskich sieciach sklepów, restauracji, kin, pubów, siłowni, aptek oraz w wielu innych miejscach. Aby zapewnić klientom dostęp do najlepszych ofert, baza firm współpracujących z serwisem jest systematycznie rozbudowywana. Bonifikaty będą przyznawane na podstawie indywidualnych kart rabatowych, dostępnych bezpłatnie dla pierwszych 10 tys. członków społeczności warslove.pl.

Poza możliwością otrzymania zniżek, serwis umożliwi wyszukiwanie usług m.in. według kategorii oraz słów kluczowych. Użytkownicy będą mogli również dzielić się opiniami, przygotowywać recenzję czy umieszczać materiały multimedialne. Platforma zawiera funkcjonalność, dzięki której za każdą aktywność członkowie społeczności będą premiowani punktami. Najbardziej aktywne osoby, które zdobędą w danym tygodniu największą liczbę punktów otrzymają atrakcyjne nagrody.

Wśród funkcjonalności serwisu, znajdą się również informacje na temat interesujących wydarzeń, atrakcyjnych akcji promocyjnych, ciekawych miejsc w Warszawie, wartych odwiedzenia oraz ogłoszenia z ofertami kupna-sprzedaży czy dotyczącymi lokalnego rynku pracy.

Serwis warslove.pl został opracowany również z myślą o lokalnych przedsiębiorcach i dużych firmach działających na terenie Warszawy. Pkt.pl przygotowało atrakcyjną ofertę reklamową, umożliwiającą promocję produktów i usług w ramach portalu, a tym samym bezpośrednie dotarcie do setek tysięcy potencjalnych klientów, zarówno mieszkańców stolicy, jak i turystów odwiedzających miasto.

Docelowo, portal będzie dostępny również w wersji anglojęzycznej. Dzięki temu stanie się użytecznym narzędziem również dla zagranicznych gości, odwiedzających stolicę m.in. w trakcie zbliżających się Mistrzostw Europy. Pkt.pl planuje także przygotowanie aplikacji mobilnej, która umożliwi wyszukiwanie punktów usługowo-handlowych, oferujących zniżki dla członków społeczności warslove.pl.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 19:00
| radio » informacje | internet » informacje
Prosto z Euro w WP SportoweFakty na czas Euro 2024
Redakcja WP SportoweFakty uruchomiła format „Prosto z Euro”, który prowadzą Marcin Gazda i Paweł Pawłowski. Nowy program to analizy i komentarze dotyczące nie tylko meczów, ale także kulisów całego turnieju.
12.06.24, 18:12
| internet » informacje
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów w Szczecinie 
Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów w Szczecinie. Od teraz użytkownicy aplikacji będa mogli kupować bilety jednorazowe i okresowe na szczecińską komunikację miejską.
12.06.24, 14:15
| internet » informacje
Żyjemy piłkarskim Euro 24. Interia przygotowana na EURO 2024
Na czas EURO 2024 Interia będzie publikować na bieżąco informacje dotyczące wydarzenia. Portal przygotuje także specjalne formaty.
10.06.24, 15:15
| internet » informacje
Grupa WP kupuje 80 proc. udziałów w spółce Creative Eye SRL
Szallas Group należąca do Wirtualnej Polski Holding kupuje 80 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Creative Eye SRL, zarządzającej platformą turystyczną Litoralulromanesc.ro. Wartość transakcji to 16,8 mln euro.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.